رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ تا ۱۵ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش یافته است در حالی که فروش گوشت مرغ بالاتر از از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ممنوع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدحسین حسینی‌محمدی در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر افزود:  ۶۲۳ تن گوشت مرغ و مقداری گوشت قرمز برای کنترل قیمت توزیع شده است.

 وی با اشاره به ممنوعیت صادرات مرغ تا پایان ماه مبارک رمضان، ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته جوجه یک روزه مورد نیاز مرغ‌داری‌ها تامین شده که پیش بینی می‌شود قیمت گوشت مرغ به تعادل برسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد: قیمت میوه وتره‌بار نیز مقطعی با افزایش قیمت رو به رو بود که با ذخیره سازی‌های صورت گرفته به ویژه برای شب عید، قیمت این محصولات کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به بازرسی‌های سازمان صنعت معدن تجارت استان بوشهر از واحد‌های صنفی، گفت: از یکم تا بیستم بهمن با بازرسی‌هایی که از ۵۲۰۰ واحد صنفی استان بوشهر صورت گرفت ۲۵۳ فقره پرونده تخلف صنفی تشکیل شد و افراد متخلف ۹۷۸ میلیون ریال جریمه شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به شکایات مردمی از واحد‌های صنفی متخلف، عنوان کرد: در مدت یاد شده ۲۴۲ مورد شکایت تلفنی، ۴۰ مورد حضوری، ۱۶۰ مورد کتبی و ۴۴۲ مورد شکایت از طریق ستاد خبری ارائه شده است.

انتهای پیام/ک

صادرات گوشت مرغ تا پایان ماه رمضان ممنوع است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.