منطقی گفت: ستاد توسعه فناوری‌های فضایی در تلاش است تا برای پهپاد‌های تولید شده در کشور یک برند ملی طراحی و تعریف کند.

پهپاد‌های ایرانی با برند ملی اوج می‌گیرند/ صنعتی کردن پهپاد‌ها آورده عظیم اقتصادی برای کشور به همراه داردبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منوچهر منطقی دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در خصوص فعالیت صنعت پهپاد در کشور، اظهار کرد: ایران به کمک متخصصان و جوانان خود در صنعت پهپادی رشد خوبی دارد و اتفاقات قابل قبولی در این صنعت رخ داده است.

وی افزود: صنعت پهپاد برای کشور می‌تواند ارزش افزوده بالایی ایجاد کند، به همین دلیل باید به این صنعت ارزش آفرین توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

به گفته منطقی، در حال حاضر مهم‌ترین اولویت ستاد در حوزه پهپادی، تجمیع سازندگان قطعات، سازندگان و ارائه کنندگان خدمات پهپادی است.

تعریف و طراحی یک برند ملی برای پهپاد‌های تولید داخل

وی همچنین بیان کرد: مهم‌ترین نتیجه این تجمیع، ایجاد ارزش افزوده از صنعتی است که با توانمندی بالای جوانان، راه روشن و مسیر همواری برای توسعه و پیشرفت دارد.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی ادامه داد: اولویت بعدی ما در این صنعت، تعریف و طراحی یک برند ملی برای پهپاد‌های تولید داخل است که همه پهپاد‌های طراحی شده از این پس ذیل این برند به دیگر کشور‌ها صادر نیز می‌شود.

وی با اشاره به نتایج مثبت طراحی برند ملی برای پهپاد‌های تولیدی داخل کشور، گفت: این کار باعث می‌شود بین فعالان این حوزه رقابت ایجاد شود. ایجاد رقابت نیز منجر به افزایش کیفیت و کاهش قیمت فروش آن می‌شود.

منطقی با بیان اینکه ستاد در تلاش است تا برای پهپاد‌های تولید شده در کشور یک برند ملی طراحی و تعریف کند، گفت: صنعتی کردن پهپاد‌ها یک آورده عظیم اقتصادی برای کشور به همراه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
اوه اوه پراید پرنده هم اومد خدا به دادمون برسه باید یه چشم به خیابون داشت یه چشم به آسمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
زنده باد ایران
آخرین اخبار