رئیس سنجش آموزش پزشکی گفت: مهلت مجدد ثبت نام فلوشیپ پزشکی آغاز شد و تا سه شنبه ۳۰ بهمن ادامه دارد.

حیدرزاده رئیس سنجش آموزش پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، از آغاز تمدید مهلت ثبت نام آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: واطلبان از امروز شنبه  ۲۷ بهمن تا سه شنبه ۳۰ بهمن می‌توانند با مراجعه به سایت سنجش پزشکی نسبت به ثبت نام اقدام کنند و دبیرخانه شورای آموزش پزشکی و تخصصی مسئولیت بررسی مدارک داوطلبان را به عهده دارد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی تاکید کرد: ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی بیش از یک بار ممکن نیست و در صورتی که داوطلبی بیش از یک بار، ثبت نام کند،  از لیست شرکت کنندگان حذف می شود، همچنین پس از ثبت نام و انتخاب رشته  در آزمون امکان تغییر رشته وجود ندارد.

توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون فلوشیپ

وی با بیان اینکه توزیع کارت ورود به جلسه آزمون فلوشیپ پزشکی  در روزهای سه شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم اردیبهشت ماه ۹۸ انجام می‌شود، گفت: کارت آزمون را دانشگاه های علوم پزشکی مجری برگزاری آزمون توزیع می‌کنند.

حیدرزاده افزود:  آزمون فلوشیپ پزشکی در ۲ مرحله کتبی و شفاهی برگزار می شود و  تاریخ برگزاری آزمون کتبی روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ (در یک مکان در هر دانشگاه و رأس ساعت ۹ صبح) و آزمون شفاهی همه رشته ها ۷ تا ۹ اردیبهشت ۹۸ است.

رئیس سنجش پزشکی با اشاره به ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸  گفت: امسال حدود ۴۲۰ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و ۲ مرکز جهاددانشگاهی پذیرفته می‌شوند.

وی افزود: بر حسب تصمیم شورای آموزش پزشکی و تخصصی آزمون پذیرش دستیاران دوره های تکمیلی تخصصی پزشکی (فلوشیپ) ۹۸ به شکل غیر متمرکز و در چند دانشگاه برگزار می شود.

وی افزود: طراحی سوال و برگزاری آزمون کتبی و شفاهی، نتیجه و اعلام اعتراض و رسیدگی به آنها را  دانشگاه برگزار کننده آموزشی تکمیلی تخصصی (فلوشیپ)  بر عهده دارد.

رئیس سنجش آموزش پزشکی اظهار کرد: بر اساس مصوبه هشتاد و چهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی داوطلبانی که در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی شرکت کنند نمی توانند در دستیار دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار