مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از برگزاری پودمان آموزشی «تشویق خلاقیت و خیال ورزی در کودکان و نوجوانان» ویژه مربیان در اهواز خبر داد.

وحید کیانی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: از فردا، یکشنبه ۲۸ بهمن ماه پودمان آموزشی «تشویق خلاقیت و خیال ورزی در کودکان و نوجوانان» ویژه مربیان امور فرهنگی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان به مدت ۲ روز برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: در این پودمان آموزشی ۲ روزه که به همت واحد کارشناسی آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان خوزستان برگزار خواهد شد، ۳۶ مربی امور فرهنگی مراکز ثابت و سیار کانون حضور خواهند داشت.

کیانی، آشنایی مربیان با اهمیت خلاقیت و خیال ورزی در رشد کودکان و نوجوانان و راه‌های پرورش این توانایی‌ها در بین اعضا مراکز کانون را از جمله اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد.

به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، بهاره بهادری مدرس دانشگاه و نویسنده کتاب‌های مدیریت استرس، هوش هیجانی و آسیب‌های اجتماعی، مسئولیت تدریس این پودمان آموزشی «تشویق خلاقیت و خیال ورزی در کودکان و نوجوانان» را به عهده دارد.

گفتنی است: در این دوره آموزشی که ۲ بخش تئوری و عملی برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در صورت قبولی در امتحان پایان دوره از سوی مرکز آموزش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مدرک معتبر دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/گ

پودمان آموزشی خلاقیت کودکان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.