مدیر کل کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: تا پیش از آغاز سفر‌هایی نوروزی اپلیکیشن گردشگری در اختیار گردشگران ورودی به استان کرمانشاه قرار خواهد.

 نوروز ۹۸ با اپلیکیشن گردشگری استان کرمانشاهبه گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  مدیر کل کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در  دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از نسخه اندروید اپلیکیشن گردشگری استان کرمانشاه رونمایی شد و به بازدیدکنندگان ارائه گردید.  
 
 قادری افزود:این اپلیکیشن با هدف توسعه گردشگری الکترونیک در استان کرمانشاه طراحی شده است.  
 
وی  با اعلام اینکه برای معرفی بیشتر این اپلیکیشن به بازدید کنندگان ۵ هزار عدد تراکت در حاشیه نمایشگاه توزیع خواهد شد، گفت: این اپلیکیشن توسط دیتاسنتر به صورت وای فای رایگان نیز در محل غرفه استان کرمانشاه نیز در اختیار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.  
 
وی بیان کرد: تا پیش از آغاز سفر‌هایی نوروزی نسخه کامل اندروید و ios آن در اختیار گردشگران ورودی به استان کرمانشاه قرار خواهد.
 
او با اعلام اینکه در این اپلیکیشن یک راهنمای جامع سفر و مسیریابی نقطه‌ای جاذبه‌های گردشگری استان ارائه شده است، بیان کرد: در فاز‌های بعدی در سال ۹۸ بخش‌های فروشگاه آنلاین صنایع دستی، واقعیت افزوده و امکان رزرواسیون برای هتل‌ها و بومگردی‌های استان کرمانشاه اضافه خواهد شد.  

انتهای  پیام/ز

اپلیکیشن  راهنمای جامع سفر و گردشگری کرمانشاه رونمایی شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.