معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: جاذبه‎های گردشگری طبیعی لرستان بی‎بدیل و بی‎نظیر است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  جمال‌نژاد در حاشیه بازدید از غرفه لرستان در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، لرستان را از نظر دارا بودن جاذبه‎های گردشگری طبیعی بی‎بدیل و بی‎نظیر دانست.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به جاذبه‎های متعدد گردشگری در لرستان اظهار کرد: برای جذب گردشگر اولین کار معرفی این جاذبه‎ها به هم‎میهنان و در مرحله بعد به گردشگران خارجی است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه لرستان با دارا بودن آبشار‌ها و چشمه‎های متعدد و موقعیت قرارگیری می‎تواند به عنوان یکی از مقاصد گردشگران کشور‌های حوزه خلیج فارس مطرح شود.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور استقبال استان‎ها از برگزاری این نمایشگاه را خیلی خوب دانست و اضافه کرد: امسال خوشبختانه هم شهرداری‎ها در بحث گردشگری شهری و هم دهیاری‎ها در بحث بوم‌گردی حضور پر رنگ داشته‎اند که از این نظر نسبت به نمایشگاه سال گذشته متفاوت بوده است.

جمال‌نژاد با اشاره به شور و نشاط حاکم بر نمایشگاه، افزود: در نمایشگاه امسال علاوه بر اینکه به میراث تاریخی شهر‌ها توجه شده میراث معنوی استان‎ها مانند آداب و رسوم، غذا‌های محلی، لهجه‎ها، البسه محلی و موسیقی به خوبی معرفی شده است.

انتهای پیام/د

لرستان، مقصد گردشگران کشور‌های حوزه خلیج فارس شود

برچسب ها: گردشگری ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.