فرمانده انتظامی شیراز از کاهش جرم سرقت نسبت به سال ۹۶ خبر داد.

کاهش جرم سرقت در شیراز/ کشفیات سرقت در شیراز ۵۸ درصد افزایش داشته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرمانده انتظامی شهرستان شیراز به همراه جمعی از همکاران برای ارائه گزارشی در خصوص آمار، اقدامات و عملکرد مجموعه نیروی انتظامی با فرماندار شهرستان شیراز دیدار کرد.

سرهنگ القاصی مهر فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در دیدار با محمدرضا امیری فرماندار جدید شیراز با اشاره به کاهش برخی از جرائم نسبت به سال ۹۶ در کلان شهر شیراز، اظهار کرد: وقوع سرقت مسلحانه ۶۰ درصد، سرقت به عنف ۲۳ درصد و قتل ۲۴ درصد کاهش داشته است.

وی همچنین افزود: دستگیری سارقان ۳۶ درصد، بازداشت خرده فروشان مواد مخدر ۱۶۰ درصد و کل کشفیات سرقت در شیراز ۵۸ درصد افزایش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز همچنین حمایت‌های فرماندار از اقدامات قانونی پلیس را موجب ایجاد آسایش شهروندان و امنیت پایدار در شهرستان دانست.

امیری فرماندار شهرستان شیراز نیز در این نشست اظهار کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام و احساس امنیت مردم در جامعه است.

وی با بیان اینکه برقراری امنیت شهرستان شیراز دارای گستردگی‌هایی است که با دیگر نقاط کشور بسیار متفاوت است، افزود: توجه ویژه به این موضوع به واسطه حساسیت کلان شهر شیراز و وجود مسائل توریستی، زیارتی، بازرگانی، ترافیکی و دیگر موارد مرتبط و همچنین موقعیت شیراز به عنوان راه ارتباطی به شمال کشور، آسیای میانه و همچنین خلیج فارس، حائز اهمیت است.
امیری ادامه داد: در حال حاضر آنچه که در این مقطع ضرورت دارد، تامین امنیت، آرامش و رفاه مردم است.

فرماندار شهرستان شیراز افزود: با توجه به تشدید تحریم‌های سال‌های اخیر و قوانین سختگیرانه دشمنان نظام بخصوص آمریکای جهانخوار، علاوه بر مقوله‌ تامین امنیت مردم باید برای حفظ دستاورد‌های انقلاب و عزت مردم، همگی در کنار هم باشیم و امیدوارم این روحیه در کارکنان نیرو‌های انتظامی که صادقانه و خالصانه در راستای انجام وظیفه در حال فعالیت هستند نیز تداوم یابد.

وی با بیان اینکه در این ایام، برنامه ریزی‌های لازم در خصوص ستاد تسهیلات خدمات سفر‌های نوروزی در دستور کار و توجه فرمانداری شهرستان شیراز به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان است و می‌بایست مد نظر دستگاه‌های متولی قرار گیرد.

امیری گفت: ضرورت دارد در این خصوص پیگیری‌های لازم با هماهنگی معاون عمرانی فرمانداری صورت گرفته و هرچه سریعتر کمیته‌ها و زیرگروه‌های ستاد با هماهنگی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری تشکیل شود.

انتهای پیام/چ

دیدار فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با فرماندار جدید

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار