جنبش انصارالله یمن حضور وزیر امور خارجه دولت مستعفی این کشور در نشست ورشو را جزئی از توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منطقه دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره،  جنبش انصارالله یمن حضور «خالد الیمانی»، وزیر امور خارجه دولت مستعفی، در نشست ورشو را جزئی از توطئه غربی‌ها علیه منطقه دانست.

انصارالله یمن اعلام کرد الیمانی در نشست ورشو جزئی از توطئه صهیونیستی- آمریکایی ضد مردم منطقه است.

دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: نشستن خالد الیمانی -وزیر امور خارجه دولت مستعفی یمن- در نشست ورشو کنار نتانیاهو -نخست وزیر رژیم صهیونیستی- نشان دهنده اوج انحطاط و مزدوری است. مشارکت دولت مستعفی یمن در نشست ورشو به نمایندگی از مردم یمن نبود بلکه نشان از بی‌توجهی دولت مستعفی یمن به مبادی و اصول مردم این کشور است.

این دفتر افزود: قرار گرفتن متجاوزان به یمن با نخست وزیر رژیم صهیونیستی در یک صف نشان از رسوایی آشکار ائتلاف متجاوزان به یمن داشت. ائتلاف متجاوز که شعار دفاع از ناسیونالسیم عربی را سر می‌دهند در واقع خطری برای همه ملت‌های عربی به شمار می‌روند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله اضافه کرد: مردم یمن همواره همچون گذشته در آینده نیز به مساله فلسطین پایبند خواهد بود و تحت هیچ شرایطی از آن کوتاه نخواهد آمد.

انصارالله یمن افزود: تجاوز تحمیلی ۴ ساله به یمن که با هدف مشروعیت بخشی به دولت مستعفی یمن صورت گرفت بار دیگر نشان داد که تجاوز به یمن تجاوزی آمریکایی اسرائیلی است که با هدف افزایش سیطره جغرافیایی و تسلط بر مردم یمن صورت گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، اتحادیه اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار