بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس به دنبال اقدام تروریستی اتوبوس سپاه پاسداران بیانیه را برای مخالفت با آن صادر کرد.

ضربه دردناک مردم ایران به دشمنان/ مستکبران نتوانستند ناراحتی خود را پنهان کنندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی حمله انتحاری گروهک تروریستی جیش الظلم به مدافعان وطن در محور زاهدان-خاش بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس طی بیانیه ای این اقدام تروریستی را محکوم کرد و نوشت:

حمله تروریستی روز گذشته به اتوبوس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جاده‌ی خاش-زاهدان که منجر به شهادت و مجروحیت تعدادی از این عزیزان گردید. بار دیگر ضعف و زبونی استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکای جنایتکار و رژیم‌های سرسپرده‌ مرتجع منطقه را در مقابله با قدرت عظیم ملت ایران نشان داد و این نکته را به اثبات رساند که توطئه‌های اخیر شیطان بزرگ و متحدان منطقه‌ای اش برای ضربه مهلک اقتصادی به کشور و جدایی مردم از نظام اسلامی با شکست مواجه شده و راهی جز توسل به حربه عملیات‌های دردمنشانه تروریستی برای مستکبران و وهابیت منحوس سعودی باقی نمانده است.

این اقدام شوم، عصبانیت آمریکا و عمالش از حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را بیش از پیش نمایان می‌کند.

حرکت‌های بزدلانه جز به اتحاد بیشتر ملت ایران منجر نمی شود

دشمنان این نظام و انقلاب سعی دارند شیرینی این اتفاق عظیم را که سیلی محکمی بر چهره منافقین و ضد انقلاب خارجی و داخلی بود به تلخی تبدیل کنند، اما جبهه غربی، سعودی و صهیونیستی و مزدوران خارجی و داخلیش بدانند که این گونه حرکت‌های بزدلانه جز به اتحاد بیشتر ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های آنان منجر نخواهد شد.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس ضمن محکومیت این حادثه‌ ناگوار، شهادت مظلومانه فرزندان جان برکف خمینی کبیر را به محضر حضرت، ولی عصر (عج) و نایب بر حقش امام خامنه‌ای مدظله العالی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تسلیت عرض کرد و با خانواده این شهدای والا مقام و بازماندگان این حادثه اسفبار ابراز همدردی می‌کند.

تروریست‌های کوردل و حامیان آن‌ها بدانند که بی شک با پاسخ کوبنده و مهلک همرزمان این شهدا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه خواهند شد و عواقب عمل ننگین و جنایتکارانه خود را تا آن سوی مرز‌ها به نظاره خواهند نشست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود،،آمریکا و هم پیمانانش را زیر پا له میکنیم