نماینده، ولی فقیه و امام جمعه یزد در پیامی حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ پیام نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پی حادثه تروریستی زاهدان به این شرح است؛

باز هم دست شیطانی امریکا و اذناب مزدورش از آستین تکفیری‌ها و وهابی‌های از خدا بی خبر بیرون آمد و عده‌ای از جوانان و مرزبانان و پاسدار ان غیور ما را به شهادت رساند.

براستی این جنایت برای انتقام از حضور پرشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و پشتیبانی از ولایت فقیه می‌باشد و کینه و دشمنی آمریکا از راهپیمایی بی بدیل ۲۲ بهمن کاملاً آشکار است .

آمریکا به خیال خام خود برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب را محال می‌دانست و هنگامی که دید قاطبه مردم به نظام جمهوری اسلامی خود پایدار و وفادارند سراسیمه مزدورانش را واداشت که دست به خون بهترین فرزندان این آب و خاک آلوده کنند.

رحمت خدا بر جوانان و مرزبانان و پاسداران مدافع وطن که با رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنان، اقتدار و امنیّت را برای کشور مان فراهم می‌سازند و ما باید به مزدورانی که حاضرند برای نوکری اجنبی دست به کشتار مسلمانان بزنند و مردم ما را داغدار کنند بفهمانیم که ملت ایران و مسئولین، با ارده راسخ جواب دندان شکنی به این جنایت خواهند داد و آنان به دست سربازان امام زمان و پاسداران عزیز بسزای خود خواهند رسید.

اینجانب این فاجعه دردناک را به حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پاسداران گرانقدر و خانواده‌های این عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ خواستارم که این شهدای عزیز را با شهدای کربلا محشور فرماید و به بازماندگانشان صبر جمیل و اجر عظیم عنایت فرماید.

ومن الله التوفیق
محمدرضا ناصری
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد

انتهای پیام/ غ

محکومیت حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.