۳۰ بهمن، آخرین مهلت ثبت نام در مرحله مقدماتی مسابقات معارفی قرآن کریم است.

سی ام بهمن آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات معارفی قرآن کریمبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، آخرین مهلت ثبت نام در مرحله مقدماتی مسابقات معارفی قرآن کریم تا ۳۰ بهمن ۹۷ است که این مسابقات همزمان با آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم، در روز پنج شنبه ۹ اسفند برگزار می‌‌‌‌شود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.quranedu.ir در این مسابقات ثبت نام کنند.

این آزمون در چهار بخش حفظ قرآن کریم، ترجمه و مفاهیم، آموزش‌های الکترونیکی و طرح بشارت ١٤٥٢ برگزار خواهد شد.

بخش حفظ قرآن شامل حفظ جزء اول، سه جزء، پنج جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، بخش ترجمه و مفاهیم شامل ترجمه و مفاهیم، تدبر در قرآن، تفسیر، معارف، حفظ موضوعی قرآن کریم، معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه، مفاهیم نهج‌البلاغه و مفاهیم صحیفه سجادیه است.

بخش آموزش‌های الکترونیکی هم در رشته سبک زندگی و سیره معصومین (ع)، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم، روخوانی قرآن کریم و بخش طرح بشارت ۱۴۵۲ در رشته حفظ جزء ۳۰ در سطح‎های اول شامل حفظ سوره‌های ناس تا زلزال، سطح دوم شامل حفظ سوره‌های ناس تا طارق، و سطح سوم شامل حفظ کل جزء ۳۰ است.

همچنین رشته‌های تفسیر، معارف و حفظ موضوعی قرآن، و معارف و حفظ احادیث نهج‌البلاغه علاوه بر آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم، به عنوان مرحله مقدماتی رشته‌های مسابقات معارفی سازمان اوقاف و امور خیریه هم محسوب می‌شود.

به تمامی نفراتی که موفق به کسب حدنصاب نمره قبولی شوند، گواهینامه پایان دوره و به شرکت‌کنندگانی که امتیاز بالای ۹۰ را در تمامی رشته‌ها کسب کرده باشند، لوح تقدیر اعطا خواهد شد.
 
انتهای پیام/ز

آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات معارفی قرآن کریم

برچسب ها: قرآن کریم ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار