حضور مسئولان در محل سیل بند خزر

جمعی از مسئولان به همراه مدیرکل مدیریت بحران خوزستان از سیل بند روستای خزر سوسنگرد بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کیامرث حاجی زاده، مدیرکل مدیریت بحران خوزستان امروز به همراه مدیرکل امور روستایی، فرماندار شهرستان و اعضای ستاد مدیریت بحران استان از روستای درمعرض خطر خزعلیه شهرستان سوسنگرد به منظور ترمیم سیل بند‌های بازدید به عمل آورد.

مدیر کل مدیرت بحران خوزستان گفت: تا اواخر شنبه هفته آینده افزایش ابر، رگبارباران، رعدوبرق، وزش باد قابل ملاحظه به همراه تندباد لحظه‌ای در استان مورد انتظار است که آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها را در پی خواهد داشت.

حاجی زاده با اعلام آماده باش به تمامی فرمانداری‌ها، اعضای شورای مدیریت بحران استان و ابلاغ اخطاریه به دستگاه‌های زیرمجموعه ستاد بحران اعلام کرد: برقراری کشیک شبانه روزی و آماده‌باش نمودن کلیه دستگاه‌های مرتبط با مراکز درمانی، خدماتی، عملیاتی، اورژانس ۱۱۵، و بیمارستان‌های شهرستان‌ها در این مدت آماده باش هستند.

سبزه زاری مدیر کل هواشناسی خوزستان نیز ضمن اعلام بارش برف بیان داشت: بارش‌ها در روز شنبه هفته آینده شدت بیشتری خواهد داشت و بیشترین حجم بارش‌ها در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات خوزستان پیش‌بینی می‌شود و بارش در ارتفاعات به شکل برف خواهد بود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: مدیریت بحران ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.