بر اساس حکم قاضی منطقه‌ای آمریکا، رئیس سابق کمپین انتخاباتی رئیس‌جمهور این کشور به دادستان‌های وزارت دادگستری دروغ گفته است.

دروغ گفتن دستیار سابق ترامپ به دادستا‌ن‌های آمریکا تائید شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فرانس ۲۴، براساس حکم یک قاضی منطقه‌ای آمریکا در روز گذشته، «پال منافورت» رئیس سابق کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا به دادستان‌های این کشور دروغ گفته است.

این حکم به هفته‌ها مشاجره میان وکلای منافورت و تیم رابرت مولر، بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا بر سر دروغ گفتن تعمدی منافورت به دادستان‌ها پایان داد.

قاضی منطقه‌ای آمریکا که پرونده منافورت را در دادگاه واشنگتن تحت بررسی دارد، اعلام کرد شواهدی وجود دارد که منافورت در سه موضوع مختلف به دادستان‌های وزارت دادگستری دروغ گفته است.

این حکم تقریبا امید‌ دستیار سابق ترامپ برای گریز از محکومیت زندان را از بین برد. بنابر گفته کارشناسان، منافورت ممکن است با یک محکومیت یه دهه‌ای زندان نیز مواجه شود. پیشتر اعلام شد پال منافورت، مدیر سابق ستاد تبلیغاتی دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی سال ۲۰۱۶ که اتهامات مالی متعددی به او وارد شده به اتهام رشوه دادن به شاهدان پرونده (ادعایی) دخالت روسیه در انتخابات مزبور، راهی زندان می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: آمریکا ، روسیه ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار