معاون امور بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسته خدمتی ویژه به بیماران خاص و صعب‌العلاج در ۲۰۰ بیمارستان و مرکز درمانی کشور اجرا می‌شود.

برای درمان بیماران خاص ۱۱۳ میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،جمشید کرمانچی معاون امور بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اجلاس سالانه مدیران عامل انجمن ms ایران با بیان اینکه  بودجه ۱۱۳ میلیارد تومانی برای کمک در امر درمان بیماران خاص همچون ms اختصاص داده‌ایم.گفت: باید سیستم ثبت در مسیر شناسایی بیماران ms و نیز شناسایی مناطقی که این نوع بیماران را بیشتر دارد گام برداریم تا خدمتی بهتر و مطلوب‌تر در حوزه دارو و درمان برداشته شود.

وی با بیان اینکه خدمت درمانی با همراهی تیم متخصص ارائه خواهد شد افزود: یکی از تسهیلات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ارائه تمامی خدمات مورد نیاز تشخیصی، درمانی و مشاوره‌ای در یک مرکز جامع تخصصی بوده و تاکنون این مراکز در زمینه بیماری‌های هموفیلی، تالاسمی و ms فعال شده‌اند.

کرمانچی تصریح کرد: به تعداد دفعات مراجعه‌شده در بخش‌های mri، قلب، اورولوژی، آزمایشگاه، دارویی، خدمات بستری و ... حمایت‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را داشته‌ایم تا هزینه پرواختی بیمار کاهش یابد و آن فرد دغدغه‌ای در امر درمان نداشته باشد.

معاون امور بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: در بودجه سلامت سال ۹۸ بسته‌های ویژه خدمتی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی لحاظ شده است و حتی در جلسات هیئت دولت خواستار افزایش بودجه تخصیص یافته در حوزه سلامت شدیم که خوشبختانه با موافقت دولت و مجلس شورای اسلامی همراه شد.

انتهای پیام//ح. ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.