دبیر کمیسیون آگهی‌ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم گفت: ما از همه شرکت‌های تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره دعوت کردیم.

داوری ۲۵۰ اثر در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جمبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت سیما؛ عباس مهدوی مهر، دبیر کمیسیون آگهی‌ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم با اشاره به اهمیت این کمیسیون گفت: امسال بعد از حدود ۱۲ سال شاهد فراخوان برای دریافت آثار در حوزه تبلیغات و آگهی‌ها هستیم و دلیل این مسئله نیز آن است که در دنیای امروز آگهی‌ها همانند یک رسانه عمل می‌کنند و نقش بسزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارد.

او درباره ترکیب داوران این دوره از کمیسیون اظهار داشت: محمود محمدیان، محمدرحیم اسفیدانی، سعید نبویان، سعید سبحانی، مازیار حبیبی‌نیا، پویا بادکوبه و پریسا پورشانی در این دوره از جشنواره جام جم به داوری آثار رسیده در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی می‌پردازند.

مهدوی مهر تصریح کرد: طی بخشنامه اعلامی ما به شرکت‌های تبلیغاتی، آثار در حوزه‌های تیزر تلویزیونی، رادیویی و زیرنویس امکان شرکت در این دوره از جشنواره را داشتند.

دبیر کمیسیون آگهی‌ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم بیان داشت: چند روزی است که فرآیند داوری روی آثار انجام می‌شود تا بتوانیم در زمان مقرر آثار برگزیده این دوره را انتخاب کنیم.

او درباره بخش‌های مختلف این دوره از بخش آگهی و تبلیغات جشنواره جام جم بیان داشت: بهترین آگهی تلویزیونی، رادیویی، فرهنگی ـ مذهبی، ایده، تاثیرگذاری، شعر و موسیقی، متن و شعار تبلیغاتی، کارگردان، تصویربردار، صدابردار و صداگذار، طراح صحنه و لباس، سناریو، تدوین، گریم، بازیگر زن و بازیگر مرد و تولید بخش‌هایی هستند که آثار در آن‌ها مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرد.

مهدوی مهر در پایان خاطرنشان کرد: ما از همه شرکت‌های تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره از مسابقه دعوت کردیم و هیچ گونه منعی برای شرکت‌ها وجود نداشته است. البته آثار ارسالی می‌بایست استاندارد‌های مدنظر ما را لحاظ می‌کردند تا امکان شرکت آثارشان فراهم می‌شد.

انتهای پیام/

جایگاه آگهی و تبلیغات در جشنواره جام جم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.