نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد ریال در بودجه سال آینده برای تامین قیر رایگان شهرداری کشور اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمد فیضی، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه بررسی مشکلات شهرداری‌های نمین افزود: با اختصاص این مقدار قیر به شهرداری‌ها شاهد تحولات چشمگیر عمرانی در شهر‌های مختلف کشور خواهیم بود.

وی اظهار داشت: ۳۲ هزار میلیارد ریال نیز از محل هدفمندی یارانه‌ها برای سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با هدف تقویت شهرداری‌ها در سال آینده اختصاص یافته است.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی افزود: ۱۰ هزار میلیارد ریال از محل ساماندهی و اجرای طرح پسماند‌های به شهرداری‌ها اختصاص داده شده تا بتوانند با اجرای این طرح‌ها از این اعتبار محل نیز استفاده کنند.

فیضی گفت: در صورت اجرای طرح‌های مرتبط با احیا و جریان سازی ناوگان حمل و نقل شهری، ۵۰ درصد اوراق مشارکت این طرح‌ها برای شهرداری‌ها از سوی سازمان برنامه و بودجه تضمین خواهد شد.

وی افزود: قیر رایگان شهرداری‌های نمین در سال کاری ۹۸ بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته که فرصت مناسبی برای توسعه شهر‌های این شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام/ع

احیا و جریان سازی ناوگان حمل و نقل شهری

برچسب ها: شهرداری ، پسماند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.