کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: ثبت نام چهاردهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان آغاز شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد گویلی گفت: ثبت‌نام چهاردهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء و کل قرآن کریم به همت سازمان دارالقرآن الکریم آغاز شد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند طی بازه یک ماه از یکشنبه، ۲۱ بهمن‌ماه تا ۲۱ اسفند‌ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی سازمان دارالقرآن الکریم به نشانی www.telavat.ir در این آزمون نام‌نویسی کنند.

گویلی بیان کرد: زمان ثبت نام به هیج وجه تمدید نخواهد شد و متقاضیان شرکت در این دوره از آزمون‌ها باید طبق زمان‌بندی پیش‌بینی شده مراحل ثبت‌نام را اینترنتی انجام دهند.

وی به رشته‌های این آزمون اشاره و عنوان کرد: این آزمون‌ها امسال در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم و به مانند سال‌های گذشته به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: به قبول شدگان دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم به تناسب رشته آزمونی مدرک تخصصی حفظ از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم کشور اعطا می‌شود.

گویلی گفت: زمان برگزاری مرحله اول این آزمون‌ها روز ۱۳ اردیبهشت سال آینده خواهد بود.

انتهای پیام/م

ثبت نام چهاردهمین دوره آزمون ارزیابی حافظان  قران کریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.