معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت:ریزش کوه در اثر بارش‌های شدید سبب مختل شدن عبور و مرور در محور زاهدان – بم شده بود ،پاکسازی شد.

منصور ملاشاهی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفتگو  با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، با بیان اینکه بارش باران در چند روز گذشته در مناطق مختلف استان باعث ایجاد اختلال تردد در برخی مسیر‌ها برای چند ساعت شده است: با تلاش و حضور به موقع راهداران شهرستان نصرت آباد در محل و جمع آوری قطعات سنگ چندتنی از روی جاده، خوشبختانه این مسیر در کمترین زمان ممکن و در ساعات اولیه بامداد امروز پاکسازی و عبور و مرور به حالت عادی در آن برقرار شد.

ملاشاهی اظهار داشت: بارندگی‌ها سبب اختلالاتی در عبور و مرور در محور‌های مواصلاتی شمال استان شده بود که با تلاش شبانه‌روزی اکیپ‌های راهداری در حال حاضر تمامی محور‌های شمال استان باز بوده و تردد در آن‌ها صورت می‌گیرد.

وی در پایان تصریح کرد: به رانندگان عزیزی که قصد تردد در جاده‌ها را دارند توصیه می‌شود در شرایط هوایی نظیر بارندگی‌های شدید و طوفان، قبل از انجام سفر از طریق شماره گیری تلفن گویای ۱۴۱ و یا با استفاده از اپلیکیشن موبایل ۱۴۱ از شرایط مناسب جاده برای تردد، اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/پ

بازگشایی محور زاهدان – بم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار