نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: تشکیل کمیته یکی از وقایع مهم و تاریخی انقلاب اسلامی ایران که از همان روز‌های اول تامین امنیت شهر‌ها را برعهده داشتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار نیرو‌های سابق کمیته (واحد‌های احتیاط مساجد) که به مناسبت روز تشکیل این نهاد انقلابی انجام شد با بیان اینکه فداکاری انسان‌های وارسته که در راه پیروزی انقلاب و پاسداری از آرمان‌های امام تلاش کردند نباید فراموش شود گفت:: تجلیل از پیشکسوتان نیرو‌های انقلابی کمیته، تجلیل از مردانگی و مروت است چرا که اقدامات ارزشمند این نیرو‌ها برای ایجاد امنیت در کشور موثر و ماندگار بود.

امام جمعه تبریز افزود: تکرار و تشریح این فداکاری به نسل‌های جدید باعث بقاء و ماندگاری آموزه‌های روز‌های پر التهاب و البته پر افتخار انقلاب است که حرکت در مسیر امام و شهدا را هموارتر میکند.

وی همچنین با اشاره به نقش شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی گفت: آیت الله قاضی طباطبایی که هدایت و راهبری انقلاب را در آذربایجان بر عهده داشت نقش بسیار پررنگی در تشکیل کمیته، هدایت، اداره این نهاد را هم عهده دار بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با تاکید بر اینکه زحمات آیت الله قاضی طباطبایی برای صیانت و پاسداری از کشور قابل تقدیر است خاطرنشان کرد: تشکیل کمیته و هدایت‌های آیت الله قاضی در حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشور بسیار حائز اهمیت بود.
وی ضمن تقدیر از بنیانگذاران و اشخاص بنامی که در این حوزه تلاش‌های موثر داشته اند گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی ایران دست در دست هم داده اند تا نگذارند این نظام ادامه حیات یابد، ولی این بارهم در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهد ماند.
امام جمعه تبریز حضور پرشور مردم در تمامی صحنه‌ها به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری را عامل شکست دشمن خواند و تاکید کرد: با این حرکت عظیم به دشمنان ثابت شد که مردم همیشه درصحنه با لبیک به فرمان رهبری برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و دفاع از آرمان‌های امام عظیمشان همیشه آماده اند.

 

انتهای پیام/ش

حضور پرشور مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن ماه سال جاری عامل شکست دشمنان اسلام شد

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.