کادو دادن یکی از کار‌هایی است که باید آن را در طول زندگی خود بار‌ها انجام دهیم، پس ارزش دارد که نحوه درست انجام دادن آن را یاد بگیریم.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کادو دادن یکی از کار‌هایی است که باید آن را در طول زندگی خود بار‌ها انجام دهیم، پس ارزش دارد که نحوه درست انجام دادن آن را یاد بگیریم.
 
هنگام خرید کادو چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟
 
1- اگر تولد، سالگرد ازدواج، یا سایر جشن های یک فرد بدشانس، نزدیک سال نو یا ولنتاین بود، برای هر دو مناسبت یک کادوی مشترک نخرید.
 
2- اگر لباسی را می خرید که سایز بندی دارد، بسیار حواستان را جمع کنید. اگر سایز شخص را ندانید و لباس خریداری شده به او نخورد، ممکن است از دست شما دلخور شود.
 
هنگام خرید کادو چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟

3- چیزی که هدیه گرفتید را به شخص دیگری هدیه ندهید؛ چون ممکن است بفهمد و ناراحت شود.

4- از کادو برای رساندن یک منظور خاص استفاده نکنید. بحث ثبت نام باشگاه یا کرم ضد چروک صورت به کنار؛ مثلا اگر برای خواهرزاده ی مورد علاقه تان ایکس باکس هدیه بگیرید، در حالیکه برای دیگر خواهرزاده ها کتاب رنگ آمیزی خریده بودید، تنها تبعیض قائل شدن خود را نشان خواهید داد.

5- اگر شخصی، تا به حال، نسبت به یک فعالیت علاقه ای نشان نداده است، هدیه های مربوط به آن فعالیت را برایش نخرید. مثلا خریدن کتاب آشپزی برای فردی که به آشپزی علاقه ندارد، باعث نمی شود او به پخت و پز روی بیاورد؛ بلکه احتمالا پیش خودش می‌گوید کاش کارت هدیه برایم خریده بود.
 
هنگام خرید کادو چه کارهایی را نباید انجام دهیم؟

6- هدیه دست دوم ندهید؛ مگر آن که هدیه شما یک عتیقه ارزشمند بوده، و شخص هدیه گیرنده عاشق عتیقه باشد.

7- هدایا و وسایلی با کاربرد روزمره، مثل جوراب، مخلوط کن یا جارو برقی، را به کسی ندهید؛ مگر آن که مطمئن باشید از هدیه شما استقبال می‌کند.

8- کادوی مورد علاقه ی خود، مثلا لباسی که دوست دارید، بلیت بازی تیم مورد علاقه خود، یا حق اشتراک رستوران محبوبتان، را به کسی هدیه ندهید؛ چون این کار بسیار خودخواهانه است.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار