امام جمعه مهدیشهر گفت: مردم کشور ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که عاشق انقلابشان هستند و این موضوع در تاریخ انقلابهای جهان بی نظیر است.

 گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام بارانی امام جمعه مهدیشهر در جلسه شورای اداری شهرستان مهدیشهر گفت: از حضور گرم مردم شهرستان مهدیشهر بدلیل حضور گسترده و خیره کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می کنم.‌

وی افزود: مردم کشور ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که عاشق انقلابشان هستند و این موضوع در تاریخ انقلابهای جهان بی نظیر است. شکرانه ی حضور و حمایت مردم ،خدمت هر چه بیشتر مسئولان به این عزیزان است.‌

امام جمعه مهدیشهر تصریح کرد: بصیرت به معنای تابش نور در وجود انسان است که تمامی رفتارهای انسان را تحت تاثیر قرار می دهد، و براستی که مردم ما مردمی بصیر هستند.

حجت الاسلام بارانی عنوان داشت: سه عامل تفکر ،ذکر و عمل و کار برای خدا موجب گردید تا بانوی مهربانی ها ، ام ابیها ، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به درجه ارزشمند بصیرت دست یابند.

وی تاکید کرد: توجه به نیازهای دامداران مهدیشهری ، اجرای عدالت در توزیع اعتبارات استانی،تکمیل ساختمان حوزه علمیه مهدیشهر و تکمیل ساختمان‌مصلی از مهمترین مطالبات مردم استان و به ویژه مردم مهدیشهر است.

انتهای پیام / گ

جلسه شورای اداری شهرستان مهدیشهر برگزار شد

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.