دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران بر ضرورت نظارت مداوم بر واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک قاچاق خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد مهدی محمدی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در دهمین جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان تهران که امروز (چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه) برگزار شد، اظهار کرد: طرح مقابله با پوشاک قاچاق و برند‌های خارجی در ۳ فاز عملیاتی شد و در نهایت ۱۱۳ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود: در قالب ۵ تیم مشترک از ۲۵ مجتمع تجاری بازرسی به عمل آمد و در فاز دوم اجرای طرح، ۱۶ واحد صنفی تذکر گرفتند و در نهایت ۴ واحد متخلف شناخته شدند.


بیشتر بخوانید: برخورد خیابانی در سطح عرضه پوشاک قاچاق، نتیجه بخش نیست


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: برای اجرای مداوم طرح مجددا ۴ تیم برای بازرسی واحد‌های صنفی اعزام شدند و در پی آن ۲ واحد متخلف شناسایی شدند.

محمدی ادامه داد: احتمال بازگشت واحد‌های متخلف به عرضه پوشاک قاچاق وجود دارد و این واحد‌ها باید مستمر بازرسی و نظارت شوند.

دبیرکمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران تصریح کرد: در چندماه گذشته حدود ۱۲۲۴ پرونده به ارزش ۱۳۸ میلیارد تومان به مرحله تجدید نظر رسید.

وی در رابطه با اموال تملیکی نیر افزود: ۱۱۲ میلیارد تومان از این اموال تعیین تکلیف شدند و ۳۳۰ تن کالا به ارزش ۵ میلیارد ریال امحا شدند.

محمدی گفت: گشت‌های ما تا ۱۰ روز آینده برای بازرسی از واحدهای صنفی و برای آسیب شناسی حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار