ویدئویی از صحبت‌های مقتدرانه‌ سیدهاشم الحیدری از رهبران جبهه مقاوت عراق در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مشاهده می‌کنید.

صحبت های مقتدرانه‌ی سیدهاشم الحیدری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب اسلامی ایران در وضعیتی به پیروزی رسید که جهان اسلام در ضعف و حقارت بود. چند سالی بود که شکست اعراب از رژیم صهیونیستی یأس و ناامیدی را در جهان عرب حاکم کرده بود و زمینه‌سازی برای به سازش کشاندن پیشگام جهان عرب یعنی مصر با رژیم صهیونیستی صورت گرفته بود. رژیم پهلوی ژاندارم آمریکا در منطقه بود تا با هزینه ملت‌های منطقه، امنیت انرژی مورد نیاز غرب فراهم شود اما با پیروزی انقلاب اسلامی فضا تغییر کرد. نسیم بازگشت به هویت اسلامی جهان اسلام را درنوردید. انقلاب اسلامی ایران نه تنها در جهان الگو و سرمشقی برای دیگر کشورهای اسلامی و ترغیب مسلمانان به بازگشت به هویت دینی و اسلامی شد، بلکه در داخل نیز جهش عظیمی در زمینه­‌های گوناگون اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ایجاد کرد و چهره کشور را دگرگون ساخت.

از طرف دیگر پیروزی انقلاب اسلامی، این دستاورد جهانی و عظیم را برای جامعه اسلامی جهان داشت که بتواند با اختلاف‌افکنی دشمنان در بین مذاهب اسلامی مقابله کرده و متقابلاً زمینه­‌های عملی هرچه بیشتر این همبستگی و وحدت را در سطح داخل و خارج فراهم نماید.

سیدهاشم الحیدری معاون فرهنگی حشدالشعبی و از رهبران مقاومت عراق در سخنرانی اخیر خود به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جمع مردم عراق سخنرانی کرد و گفت: فریاد دیروز امام خمینی (ره) همان فریاد امروز امام خامنه‌ای و همان فریاد حسین ابن علی (ع) است.

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های مقتدرانه‌ سیدهاشم الحیدری از رهبران جبهه مقاوت عراق به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار