تیم فوتبال سایپا ایران هفته آینده برای برگزاری دیدار با الریان قطر به دوحه می رود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال سایپا ایران در دور دوم مرحله پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه چهار بر صفر مینروا پنجاب هندوستان را شکست داد که در این بازی آرش رضاوند(2 گل) ساموئل سارفو و آرمان رمضانی برای نارنجی پوشان پایتخت  ایران موفق به گلزنی شدند.

تمرینات تیم سایپا به دلیل کیفیت پایین زمین ورزشگاه ایران تایر این روزها در زمین نفت تهرانسر برگزار می شود و شاگردان علی دایی از ساعت ۱۵ امروز (چهارشنبه) تمرین ریکاوری خود را در این زمین انجام می‌دهند.

سایپا تا شنبه ۲۷ بهمن تمریناتش را در تهران پیگیری می‌کند و عصر آن روز برای بازی با الریان قطر در دور سوم پلی آف لیگ قهرمانان به دوحه می‌رود.

الریان که در حال حاضر با کسب ۲۷ امتیاز از ۱۵ بازی در جایگاه چهارم لیگ ستارگان قطر قرار گرفته است فردا در چارچوب این رقابت‌ها به مصاف العربی که از مرتضی پورعلی گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در ترکیب بهره می‌برد خواهد رفت.

هدایت این تیم اکنون برعهده بولنت اویگون، سرمربی ۴۷ ساله ترک تبار است که پیش از این در تیم‌های سیوااسپور، بوکااسپور، اسکیشهیر اسپور، الازیگ اسپور، گازیانتپ اسپور، ام صلال قطر، عثمانلی اسپور، الغرافه را برعهده داشته است.

دیدار تیم‌های الریان قطر و سایپا ایران از ساعت ۱۸:۳۰ روز ۳۰ بهمن در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

رضاوند:پنجاب حریف سختی نبود/مقابل الریان تمام تلاشمان را به کار می گیریم

میری: امیدوارم یتوانیم مقابل الریان هم برنده باشیم


انتهای پیام/

سایپا هفته آینده برای برگزاری دیدار با الریان به دوحه می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار