دونالد ترامپ گفت: آمریکا از عربستان سعودی محافظت می‌کند و این با هزینه زیادی همراه است که تمامی این مسائل به قدرت و اقتصاد ایالات متحده آسیب وارد می‌کنند.

ترامپ: ما هزینه زیادی صرف حفاظت از عربستان می‌کنیمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی ای پی تی ان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «ما هزینه زیادی را صرف حفاظت از عربستان می‌کنیم.»

ترامپ گفت: «ما توافق تجاری جدید با کره جنوبی داریم و این موضوع در رابطه با ژاپن روی خواهد داد. مورد مشابهی در رابطه با عربستان سعودی و دیگر کشور‌ها هم روی خواهد داد.»

وی افزود: «ما از عربستان سعودی محافظت می‌کنیم و آن‌ها چیزی به جز پول نقد ندارند و ما از آن‌ها با هزینه زیادی محافظت می‌کنیم. این یکی از موضوعاتی است که ذهن مرا به شدت مشغول خود کرده است، بنابراین موضوعات زیادی روی می‌دهند. تمامی این مسائل به قدرت و اقتصاد کشور ما آسیب وارد می‌کنند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
عربا اگه امنیت میخوان باس بیان زیر چتر حمایتی تا ما ازشون در مقابل اسرائیل و بقیه محافظت کنیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۰۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
هی ترامپ : تا به الآن که خودت و کابینه ات هیچ غلطی که برای آمریکا مثبت باشد انجام نداده اید تا میتوانی از این گاوهای شیرده بدوش تا این اعراب جاهل و جنایتکار هستند غمی نداشته باش و مرتب مدعی باش که اقتصاد آمریکا را در جهان الگو کرده ای ...از جیب ملت ونزوئلا پولهای نقد و طلای آنها......وقتی عراق را با بمبهای ممنوعه شخم زدید چپاول و غارت بانکها و موزه های عراق با نیروهای نظامی آمریکائی .........با همین شیوه های بدوش و بدزد ادعای شکوفائی اقتصادی هم بکن ولی بدان و یقین داشته باش که باد آورده را باد می برد بترس از خدا که اگر اراده کند تو که هیچ بالاتر از تو را هم اگر حتی قارون روی زمین باشد به خاک سیاه و مذلت می نشاند.......زورمندی مکن بر اهل زمین تا دعائی به آسمان نرود.................
آخرین اخبار