مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: امسال شاهد گسترش سرمایه‌گذاری در موقوفات فارس باهدف بهره‌وری بیشتر از آن‌ها هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس در زمینه مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری، گفت: ادامه روند سرمایه‌گذاری در موقوفات با زیربنای ۱۶۰ هزار مترمربع از جمله اصلی‌ترین این تلاش‌ها است.

وی افزود: تا پایان امسال ۲۵۳ واحد تجاری، خدماتی، مسکونی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد و این امر در راستای بهره‌وری بیشتر از موقوفات صورت می‌گیرد که نتیجه آن اجرای امینانه نیات واقفین و رفع نیاز‌های جامعه به‌حساب می‌آید.

موسوی ادامه داد: همچنین در حوزه فعال کردن کمیسیون‌های کشاورزی و برای اولین بار، تمهیدات لازم در راستای بهره‌وری بیشتر اراضی کشاورزی وقفی پیش‌بینی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس اظهار کرد: اولین اقدام در این زمینه، امضاء تفاهم‌نامه با جهاد کشاورزی است که این امر، منجر به رونق و گسترش کشت گلخانه‌ای و کشت‌های متراکم در اراضی موقوفه و خدمت بزرگی به مستأجران موقوفات در اراضی کشاورزی است.
انتهای پیام/م

گسترش سرمایه‌گذاری در موقوفات فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار