مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز از کسب گردن آویز برنز توسط نرگس نیسی دانشآموز دبستان عفت این ناحیه در مسابقات بین المللی کاراته خبرداد.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری پنجمین دوره رقابت های بین المللی کاراته که به مناسبت دهه مبارک فجر در تهران برگزار شد، گفت : نرگس نیسی، دانش آموز دبستان عفت ناحیه یک اهواز با پیروزی بر رقیابانی از کشورهای مختلف ، مقام سوم سبک کاتا و همچنین مقام سوم سبک کومیته این دور از مسابقات را از آن خود کرد .

وی با بیان اینکه این رقابت ها با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف جهان در رده های مختلف سنی برگزار شد، افزود: پیش از این سما سالمی دانش آموز دبیرستان وحدت ناحیه یک اهواز موفق به کسب گردن آویز طلا در سبک کومیته و سارا محسنی نژاد دانش آموز دبستان بوعلی 2، مقام اول سبک کاتا و مقام دوم رشته کومیته این دور از مسابقات را نیز از آن خود کرده بودند.

موسوی اصل با تاکید بر لزوم بستر سازی در جهت رشد همه جانبه ورزش در مدارس؛ اظهار کرد: توجه به استعدادیابی در مدارس موجب رشد و ارتقاء دانش آموزان در ورزش های حرفه ای می شود.

انتهای پیام/گ

درخشش دانش آموزان اهوازی در مسابقه کاراته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.