برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ با دیواره پل یادگار امام(ره) در بزرگراه نیایش، سه کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، این حادثه ساعت ۰۱:۳۵ بامداد امروز توسط رانندگان خودرو‌های عبوری به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۸ و گروه نجات ۳ این سازمان به محل حادثه در بزرگراه نیایش شرق، خروجی یادگار امام (ره) اعزام شدند.

محسن صدفی فرمانده ایستگاه ۵۸ درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو ۲۰۷ به همراه ۴ سرنشین مرد در بزرگراه نیایش شرق در حال حرکت بود که به علت نامعلوم از مسیر اصلی منحرف و با دیواره مسیر خروجی یادگار امام (ره) در حاشیه بزرگراه برخورد کرده و سرنشینان آن درون خودرو محبوس شده بودند.

وی افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع برق خودرو، با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش اتاقک خودروی درهم پیچیده کردند و پس از اجرای عملیات فضا سازی، در کوتاه‌ترین زمان ممکن سرنشینان خودرو را خارج و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.

صدفی خاطرنشان کرد: با بررسی‌های عوامل اورژانس مشخص شد که سه سرنشین بر اثر شدت جراحات وارده جان باخته‌اند و یکی از سرنشینان با وخامت شدید به مرکز درمانی انتقال داده شد.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه، محل را به عوامل انتظامی و نیروی راهور تحویل داده و پایان ماموریت خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
احتمالا لاستیک ترکیده
آخرین اخبار