افتتاح دو دستگاه رادیولوژی دیجیتال در درمانگاه‌های تخصصی تامین اجتماعی قروه و بیجار با اعتباری بالغ بر ٣ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دکتر هوشنگ فولادی مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان در آیین افتتاح دستگاه‌های رادیولوژی این مراکز تخصصی سرپایی در گفتگو با  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  گفت: دستگاه‌های جدید تصویربرداری رادیولوژی دیجیتال در درمانگاه‌های تخصصی تامین اجتماعی قروه و بیجار یکی از بهترین دستگاه‌های تصویربرداری با برند جهانی است.

وی افزود: این درمانگاه‌های به دستگاه تصویربرداری رادیولوژی دیجیتالی کاملا مدرن و با قابلیت‌های بالا از جمله کاهش دوز دریافتی توسط بیمار و بهداشت اشعه، امکان تغییر کنتراست و کیفیت تصاویر، توانایی ذخیره سازی تصویر در رایانه و انتقال آن به سایر مراکز، عدم نیاز به فیلم کلیشه‌ای و مراحل ظهور و ثبوت و نیز آماده‌شدن سریع تصویر، نسبت به رادیوگرافی معمولی آنالوگ مجهز شدند.

دکتر  فولادی بیان کرد: دستگاه‌های رادیولوژی دیجیتال این مراکز با اعتباری بالغ بر ٣ میلیارد ریال تجهیزات و زیرساخت به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: علاوه بر خرید این دستگاهها؛ مراحل زیر ساخت و آماده کردن اتاق‌های تصویربرداری و نیز خرید تجهیزات جانبی این دستگاه‌ها از قبیل: استابلایزر، کولر گازی و ... اعتباری بالغ بر ٥٠٠ میلیون تومان در برداشته است.

دکتر فولادی بیان کرد: با بهره برداری از این دستگاه‌ها یکی از بهترین مراکز تصویربرداری استان را در مراکز درمانی شهرستان‌های بیجار و قروه در اختیار داریم که خدمات خوبی را به مراجعین و بیمه شدگان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.