فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس گفت: ۱۳۰ دانش آموز پسر این شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس در حاشیه اعزام این دانش آموزان گفت: اجرای طرح اردو‌های راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

وی اظهار داشت: طرح راهیان نور برای الهام گرفتن دانش آموزان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا و مقابله با تهدیدات و تهاجم فرهنگی دشمن اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس، هدف از اعزام دانش آموزان را یادآوری حماسه‌های دوران دفاع مقدس، آموزش عملی درس آمادگی دفاعی و آشنایی آن‌ها با فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس اعلام کرد.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در زمان کنونی هجمه‌های فرهنگی فراوانی علیه نظام طراحی می‌شود، ادامه داد: در این برهه از زمان هیچ نرم افزاری قوی‌تر و بهتر از نرم افزار شهدا در راستای توسعه فرهنگ شهادت و ایثارگری وجود ندارد.

وی گفت: دانش آموزان با الگوبرداری از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس، با سلاح بصیرت و خودباوری با دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا مقابله می‌کنند.

فرمانده سپاه هریس یادآوری کرد: دشمنان قسم خورده نظام اکنون در زمینه اندیشه و فکر، ناکارآمد جلوه دادن نظام و زیر سوال بردن ارزش‌های انقلاب و ولایت فقیه در حال برنامه ریزی هستند که دانش آموزان باید در این زمینه نیز هشیار باشند.

محمدی با اشاره به هجمه وسیع تبلیغاتی دشمن علیه نظام افزد: اکنون دانش آموزان در سنگر علم و دانش نقش بسیار مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/ش

۱۳۰ دانش آموز هریس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.