رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی منطقه کاشان، از آماده باش ۱۳ پایگاه جاده‌ای و ۷ پایگاه شهری در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل همزمان با اجرای طرح سلامت نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۷ پانزدهم فروردین ۹۸ خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،دکتر حسین ریاحی، رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی منطقه کاشان، در نشست خبری با اهالی رسانه گفت: شهرستان کاشان دارای پنج پایگاه شهری و ۱۰ پایگاه جاده‌ای و آران و بیدگل دارای دو پایگاه شهری و سه پایگاه جاده‌ای است.

وی افزود: ۴۰ دستگاه آمبولانس فعال نیز علاوه بر ۲ دستگاه موتورلانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در این ایام مستقر می‌باشد.

به گفته وی، آمبولانس‌های جاده‌ای صبح‌ها از ساعت ۹-۱۲ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۷-۲۰ کنار جاده‌ها مستقر هستند.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، یادآور شد: مرکز پایش و مراقبت‌های بالینی هدایت بیماران داخل و خارج دانشگاهی و مرکز ارتباطات ۱۱۵ هدایت ماموریت‌های جاده‌ای را در این ایام به عهده دارند.

دکتر ریاحی، با بیان اینکه مرکز فرماندهی عملیات بحران در ساختمان مرکزی فوریت‌های پزشکی کاشان مستقر است، افزود: هدایت عملیات در مواقع بحرانی از مهم‌ترین فعالیت این مرکز است.

وی در پایان، پوشش منطقه کویری گردشگری مرنجاب به صورت ۱۲ ساعته از ۸ صبح تا ۸ شب و انعقاد تفاهم نامه استفاده از آمبولانس هوایی اورژانس قم را از اقدامات ویژه امسال عنوان کرد.

 

انتهای پیام /م 

خدمت رسانی اورژانس پیش بیمارستانی منطقه کاشان به مسافران نوروزی

برچسب ها: اورژانس ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.