رزمی کاران ایرانی در تورنمنت بین المللی الیت کیک بوکسینگ ۷ مدال طلا و ۱۲ مدال نقره کسب کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، مسئول روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور گفت: در دومین دوره تورنمنت بین المللی الیت کیک بوکسینگ W.E.K.F جام فجر به مناسب چهلمین سال پیروزی انقلاب با مجوز رسمی که از سوی شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در لاهیجان برگزار شد، رزمی کاران ایرانی توانستند در این رویداد ورزشی خوش بدرخشند.

وی افزود: در این تورنمنت بین المللی حدود ۴۰ ورزشکار از جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان و در اوزان مختلف به صورت تک بازی در استایل لوکیک با هم رقابت کردند که در پایان این تورنمنت، رزمی کاران الیت کیک بوکسینگ ایران توانستند ۷ مدال طلا و ۱۲ مدال نقره این رویداد بین المللی را کسب کنند.

مسئول روابط عمومی سبک الیت کیک بوکسینگ کشور گفت: استاد اردشیر داوطلب رئیس و بنیانگزار سبک الیت کیک بوکسینگ کشور مسئولیت برگزاری این دوره از رقابت‌های بین المللی را عهده دار بود که در پایان از سوی وی به نفرات برتر هر وزن حکم قهرمانی، مدال و کمربند طلایی و به نفرات دوم نیز حکم قهرمانی، مدال و کاپ اهدا شد.

فاطمه لطیفی افزود: تورنمنت بین المللی الیت کیک بوکسینگ با حضور مرتضی حسن زاده، رئیس هیات رزمی گیلان و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی، ناظر و نماینده فدراسیون، صادقی معاون اداره کل ورزش و جوانان گیلان، رفعتی دبیر هیات رزمی استان، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر لاهیجان و جمعی از مدیران کشوری و لشکری به میزبانی استان گیلان در سالن ۴ هزار نفری شهدای شهرستان لاهیجان برگزار شده است.

وی تصریح کرد: الیت کیک بوکسینگ یک ورزش ایرانی است که توسط مستر اردشیر داوطلب ابداع و بنیان شده و هم اینک نیز از این رشته ورزشی در کشور‌های مختلف جهان در رقابت‌های رزمی استفاده می‌شود.

 

انتهای پیام/م.ع

 رزمی کاران ایرانی در تورنمنت بین المللی الیت کیک بوکسینگ خوش درخشیدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.