مدیرکل صدا وسیمای خراسان شمالی گفت:رسانه استانی با پخش 22 خبر و گزارش خبری و با بیش از 500 دقیقه برنامه در 9 شبکه رادیویی و تلویزیونی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، احمد مهدوی با بیان اینکه در آذر ماه سال جاری صدا و سیمای استان موفق به تولید و پخش بیش از پانصد و 6 برنامه رادیویی و تلویزیونی شده است،اظهارداشت: این مرکز همچنین بیش از 22 خبر و گزارش تصویری داشته است.
وی افزود: تولید و پخش بیش از 22 خبر و گزارش تصویری در بخش های خبری شبکه های سراسری سیما و شبکه خبر از جمله،بازسازی و مرمت قلعه جلال الدین،کارخانه سیمان،همایش شیخ آذری،مدرسه هوشمند شیروان،یارانه ها،جشنوراه فیلم بسیج همایش چند هزار نفری بسیجیان و ... را از اقدامات واحد خبر  صدا و سیما در این ماه دانست که در بخش های خبری شبکه های یک،دو،سه،چهار و خبر پخش شدو
وی خاطرنشان کرد:تولید و پخش 261 دقیقه گزارش رادیویی  زنده و تولیدی به شبکه های سراسری صدا از جمله حجاب و عفاف،از زخم تا ستاره و ... از اقدامات واحد صدا در این ماه می باشد که در شبکه های رادیویی ایران و صدای آشنا به روی آنتن رفت.
وی تصریح کرد: تولید و پخش 245 دقیقه برنامه تلویزیونیزنده و تولیدی در شبکه های مختلف سیما از جمله معرفی توانمندی های استان،ویژه برنامه محرم،شب نشینی و رسم مانده و ... در واحد سیما در این ماه می باشد که در شبکه های یک،شما و نمایش به روی آنتن رفت./س 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.