باشگاه استقلال درصدد است با جلسه‌ای فوریتی و ویزه مشکل کارت بازی پاتوسی را حل کند تا در بازی با تراکتور از این بازیکن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی ۲۶ ساله تیم فوتبال استقلال قبل از اتمام نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را در حالی با آبی پوشان به ثبت رساند که این بازیکن همچنان با گذشت ۱۰ روز از امضایش در هیئت فوتبال نتوانسته به دلیل عدم حضور در تیم ملی کشورش طی ۲ سال اخیر برای استقلالی‌ها بازی کند.

با این وجود فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی تمامی مدارک مورد نیاز بابت پاتوسی را طی ۲ بار به فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده و در حال حاضر مدیران باشگاه استقلال به دنبال رایزنی با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند تا مجوز بازی این بازیکن را دریافت کنند تا او در دیدار برابر تراکتورسازی به میدان برود.

مدیران باشگاه استقلال طی امروز و فردا نشستی را با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خواهند داشت تا تمامی مدارک لازم برای حضور پاتوسی در تیم ملی کشورش را ارائه کنند و مجوز حضور او در لیگ ایران را بدست آورند.

یکی از مدیران استقلال در این باره گفت: مشکل پاتوسی را حل می‌کنیم و او مشکلی برای بازی کردن ندارد.

به این ترتیب هافبک آفریقایی استقلالی‌ها در صورتی که مجوز حضور بازی در لیگ ایران را بدست آورد با صدور کارت بازی اش می‌تواند در بازی با تراکتورسازی به میدان برود. از طرفی این بازیکن از لحاظ جسمانی آماده است و به محض اینکه کارت بازی اش صادر شود می‌تواند در بازی روز جمعه هفته جاری برابر تراکتورسازی بازی کند.


بیشتر بخوانید:

خرید بدون مطالعه کار دست استقلال داد

کلاس زبان فارسی برای استقلالی‌ها دایر شد!

گادوین منشا معضل جدید معاون استقلال!


انتهای پیام/

حضور پاتوسی در دیدار مقابل تراکتورسازی در هاله ای از ابهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار