مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: بیش از ۹۰ هزار حامی در فارس، امسال بیش از ۳۸۳ میلیارد ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد فارس اظهار کرد: حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین در ۱۰ ماهه امسال ۳۸۳ میلیارد و ۸۴۳ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۲۱۴ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۹۰ هزار و ۲۶۸ حامی نیکوکار در استان از فرزندان معنوی خود حمایت می‌کنند، افزود: این حامیان نیک‌اندیش از ۲۳ هزار و ۷۷۹ فرزند طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند که از این تعداد ۱۰ هزار و ۴۰۷ فرزند از ایتام و ۱۳ هزار و ۳۷۲ فرزند از محسنین هستند.

مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوار‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول و ازکارافتاده هستند، ادامه داد: در این طرح حامیان محسنین، ۱۴۳ میلیارد و ۹۰۲ میلیون و ۴۸۰ هزار و ۴۲۳ ریال و حامیان ایتام نیز میزان ۲۳۹ میلیارد و ۹۴۱ میلیون و ۲۲۵ هزار و ۷۹۱ ریال به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

بذرافشان میانگین سرانه دریافتی فرزندان ایتام و محسنین را در ۱۰ ماهه امسال یک میلیون و ۶۱۴ هزار و ۲۱۳ ریال اعلام کرد و افزود: درآمد کل طرح اکرام نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۳ درصد رشد داشته است.

مدیرکل امداد فارس تصریح کرد: در دی ماه امسال با کمک ۲ نفر از حامیان، تعداد ۱۵۰ بخاری با اعتبار ۴۵۰ میلیون ریال تهیه و میان خانواده‌های فرزندان ایتام و محسنین توزیع شد.

انتهای پیام/چ

حمایت حامیان از فرزندان ایتام

برچسب ها: کمیته امداد ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.