ترامپ در توئیت‌هایی به زبان انگلیسی و فارسی و با تکرار ادعا‌های بی‌اساس خود، در واکنش به حضور پر شور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی را عامل فساد و ترور توصیف کرد.

واکنش توئیتری ترامپ به شکست آمریکا در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا  در توئیت‌هایی به زبان انگلیسی و فارسی و با تکرار ادعا‌های بی‌اساس خود، در واکنشی خشم‌آلود به حضور پر شور مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، انقلاب اسلامی را عامل فساد و ترور و یادآور "چهل سال ناکامی" توصیف کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین در پیام توئیتری خود نوشت: «مردم ایران که مدت‌هاست در رنجند شایسته آینده روشن‌تری هستند.» البته او توضیح نداد که منظورش از آینده روشن آیا همان آینده‌ای است که آمریکا برای مردم افغانستان، عراق، لیبی و ... فراهم کرده است؟!

ترامپ در این توئیت از تصویر و ادبیاتی استفاده کرده است که در روز‌های اخیر توسط گروهک تروریستی منافقین، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و گروه‌های برانداز نزدیک به لابی صهیونیستی «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» (اف‌دی‌دی) به کار رفته است.

محمدجواد ظریف، وزیر خارجه کشورمان در صفحه توییتر خود در پاسخ به توییت فارسی رئیس‌جمهور آمریکا با یادآوری ناکامی‌های کاخ سفید در چهل سال گذشته نوشت: «ایالات متحده ۴۰ سال است که در پذیرش این واقعیت که ایرانی‌ها دیگر هرگز به دوران تسلیم و انقیاد باز نخواهند گشت، و در منطبق کردن سیاست خود با واقعیت و بی‌ثبات‌سازی ایران از طریق خون‌ریزی و پمپاژ پول ناکام مانده است. پس از ۴۰ سال انتخاب‌های اشتباه، وقت آن است که دونالد ترامپ در سیاست شکست‌خورده ایالات متحده تجدیدنظر کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
مرگ بر آمریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
ترامپ بیجا کرد این هم میگذرد و نادانی دیگرجای ترامپ رامیگیرد وآن هم حرف بیجا خواهد زد
آخرین اخبار