ترافیک در برخی محور‌های فارس سنگین است/ رانندگان حتما با زنجیر چرخ مسافرت کنند

مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس گفت: ترافیک در برخی محور‌های فارس سنگین است و رانندگان با زنجیر چرخ مسافرت کنند.

احمدی مدیر مرکز مدیریت راه‌های استان فارس در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، با بیان اینکه ترافیک در برخی محور‌های فارس سنگین است، اظهار کرد: عبور از برخی محور‌ها از جمله نورآباد – بوان تلمبه خانه حسنی، نورآباد به هفت برم، هفت برم خان زنیان تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی اضافه کرد: محور تنگ ابوالحیات انسداد مقطعی وجود داشت که برطرف شده و اکنون مسیر باز است و مشکلی وجود ندارد.

همچنین دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: محور‌های اقلید، محور‌های کولی کش و گردنه شهیدآباد، محور سپیدان به اقلید، نورآباد به سپیدان، نورآباد به یاسوج بارش برف و مابقی محور‌ها اعم از محور کازرون به شیراز، محور سعادت شهر، محور فیروزآباد بارش سنگین باران وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک در محور فیروزآباد به شیراز و قائمیه به بوشهر سنگین است، ادامه داد: ورودی دشت ارژن به شیراز نیمه سنگین و محور کازرون به دشت ارژن مه گرفتگی وجود دارد و دید افقی هم کم است.

دهقانی توصیه کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت، از عجله و شتاب بی مورد و و از هر عملی که موجب بی توجهی به جلو و اطراف می‌شود، خودداری کنند، وسایل ایمنی مانند زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند و هنگام رانندگی از تلفن همراه استفاده نکنند.

انتهای پیام/چ

وضعیت ترافیکی در محورهای استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.