"آشوک کومار" نماینده اتحادیه جهانی کشتی، استقبال تماشاگران کرمانشاهی از رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی را عالی توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار گشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، "آشوک کومار" داور المپیکی S1 از کشور هند و نماینده اتحادیه جهانی کشتی در سی و نهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی با بیان این مطلب افزود: رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی با حضور چهره های شاخص کشتی ایران و جهان اعتبار بالایی در بین تورنمنت های بین المللی دنیا پیدا کرده است.

وی ادامه داد: در این مسابقات به دلیل اینکه پیش از رقابت های قاره ای و جهانی برگزار شد، شاهد حضور پر رنگ تیم ها و قهرمانان کشورهای مختلف بودیم و هر یک برای آمادگی بهتر و رسیدن به اهداف قهرمانی در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند که این موضوع باعث جذابیت بیشتر این رقابت ها شده بود.

کومار تصریح کرد: به دلیل حضور قدرتمند تیم ها در این دوره از رقابت ها، شاهد آن بودیم که در بعضی از اوزان تیم میزبان نماینده ای در فینال نداشت و این دلیلی بر سطح بالای این مسابقات بود.

نماینده اتحادیه جهانی کشتی در مورد شرایط میزبانی این دوره از مسابقات افزود: شهر کرمانشاه میزبان بسیار خوبی برای این رقابت ها بود و همه چیز از نظر اجرا، سازماندهی و برگزاری به شکل مطلوب یا بهتر بگویم عالی انجام شد.

داور المپیکی کشتی ادامه داد: مردم کرمانشاه استقبال بسیار خوبی از این رقابت‌ها داشتند که این مورد برای من و تیم های شرکت کننده جالب و مثال زدنی بود.

کومار در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون بارها به ایران سفر کردم و معتقدم تماشاگران ایرانی بهترین هستند، برگزاری مسابقات در کرمانشاه نیز قابل تقدیر بود و تماشاچیان بدون حاشیه سازی قهرمانان خود را تشویق می کردند و به نظرم باید قدر این سرمایه های اصلی ورزش را دانست.

سی و نهمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان تختی با حضور کشتی گیرانی از 9 کشور خارجی و کشتی گیران مطرح کشورمان روز‌های 18 و 19 بهمن در سالن امام خمینی کرمانشاه برگزار شد و در پایان تیم ایران به عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.


بیشتر بخوانید:آغاز پنجمین اردوی آزادکاران از ۲۳ بهمن ماه در خانه کشتی


انتهای پیام/

صحبت های نماینده اتحادیه جهانی درباره رقابت های کشتی آزاد جام تختی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.