سارقان خودرو از شگردی عجیب برای سرقت یک خودروی آئودی پارک شده در داخل منزل یک زن استفاده کردند.

شگرد سارقان برای سرقت خودروی آئودی گرانقیمت! + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه سرقت یک خودروی آئودی ۳۰۰۰۰ یورویی را توسط دو سارق در شهر " برادفورد" انگلیس به تصویر می‌کشد. این سارقان با استفاده از یک مشعل جوشکاری وارد یک خانه مسکونی شدند و توانستند این خودروی گرانقیمت و لوکس را به سرقت ببرند.

ویدئویی که منتشر شده است چگونگی ورود سارقان به داخل این منزل مسکونی را نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این سارقان با استفاده از مشعل جوشکاری ابتدا قفل درب ورودی این منزل مسکونی را سوزانده و پس از به دست آوردن سوئیچ خودرو اقدام به سرقت این خودروی آئودی S3 کواترو می‌کنند.

"تایرا عبدل خالق"، مالک ۴۱ ساله این خودروی آئودی گفت که پلیس هنوز سرنخی از این سرقت بدست نیاورده است. او گفت:: " من بسیار خشمگین هستم. واقعا باورنکردنی است. این نوعی خشونت است. این سارقان با استفاده از مشعل جوشکاری وارد خانه من شدند. من در یک مدرسه محلی کار می‌کنم. من از محل کارم مرخصی گرفته ام، چون بسیار عصبانی هستم و نمی‌توانم روی کارم تمرکز کنم. "

تایرا افزود: " من این ماشین را سال پیش خریده بودم. ماشین بسیار زیبایی بود. من نه اهل مشروبات هستم. نه اهل دود. من همه پس اندازم را برای خرید این ماشین گذاشتم. من مدت این یکسال با داشتن این ماشین بسیار خوشحال بودم. "

بنا به گفته پلیس این تکنیک سرقت از سوی سارقان در موارد بسیاری مورد استفاده قرار گرفته است. پس از این حادثه پلیس از مالکان خانه‌های مسکونی خواست تا قفل‌های درب منازل خود را بروزرسانی کرده و امنیت منازل مسکونی خود را ارتقا دهند.

گفتنی است؛ این سرقت در ساعت ۴ صبح تاریخ ۳۰ ژانویه در منطقه " آلرتون"  برادفرود رخ داد.

انتهای پیام/

لحظه سرقت آئودی گرانقیمت در انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
یه کارمند مدرسه با صرفه جویی یه ماشین لوکس آئودی خریده ، سطح زندگی به این میگن نه ما که یه پراید هم نمیتونیم بخریم
آخرین اخبار