سرمست گفت:مردم انقلابی وحماسه آفرین قم با خلق حماسه ای ماندگار،طراوت وتازگی دوباره ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،بهرام سرمست روز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر مقدس قم گفت: امروز در چهلمین بهار پیروزی نهضت امام راحل (ره)، مردم بسیار باشکوه و با عظمت در صحنه حاضر شدند و این حرکت برای اعتلای نظام اسلامی بسیار تاثیرگذار است.

سرمست  در ادامه افزود:حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب اسلامی، به دنیا نشان داد که ملت قدر‌شناس و هوشیار ایران با اتحاد و هوشیاری و تکیه بر تجارب ارزشمند اندوخته از حوادث و فراز و نشیب‌های ۴۰ ساله، رمز توفیق خود در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی را در وحدت و همدلی و حرکت در خط اصیل امام راحل و پیروی از فرامین رهبری عظیم الشان دانسته و با تمام وجود و مستحکم‌تر از همیشه، حافظ و پشتیبان شجره سبز و سربلند انقلاب اسلامی و دستاورد‌های گرانسنگ آن بوده و در این راه تا پای جان ایستاده است.

استاندار قم عنوان کرد:آحاد مردم مومن و انقلابی دیار حماسه آفرین قم نیز همگام و همنوا با ملت بزرگ ایران و با گام هایی استوار و عزمی راسخ، حضوری آگاهانه و دشمن شکن در این راهپیمایی داشته و با خلق حماسه ای ماندگار، طراوت و تازگی دوباره ای به حیات پربرکت انقلاب اسلامی بخشیدند.

استاندار قم در این پیام ضمن شکرگزاری به درگاه الهی، از همراهی و حضور پرشور و با صلابت قشر‌های مختلف مردم مومن و انقلابی استان قم در راهپیمایی وحدت آفرین یوم الله ۲۲ بهمن، به ویژه علما و مراجع معظم تقلید که در خلق این حماسه عظیم انقلابی سهیم بودند تشکر و قدردانی نموده و سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را در مسیر دستیابی همه جانبه به آرمان‌های تابناک انقلاب اسلامی، از درگاه خداوند منان مسالت کرده است.

دوازدهم بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به ایران تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سال ۵۷، به عنوان دهه فجر نامگذاری شده است و هر ساله در روز ۲۲ بهمن ماه راهپیمایی باشکوه مردم در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ح

راهپیمایی امسال نقش موثری در پیروزی‌های آینده خواهد داشت

برچسب ها: استانداری قم ، فجر97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.