حضور حماسی و پرشور مردم چهارمحال و بختیاری در راهپیمایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲ بهمن تماشایی را در این استان محقق کرد.

حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن + تصاویربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۹۷ و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ساعت ۹:۳۰ صبح امروز دوشنبه، با حضور گسترده، حماسی، پرشور و باشکوه اقشار مردم و مسئولان چهارمحال و بختیاری، در ۲۶۴ نقطه شهری و روستایی استان برگزار شد.

حضور اقشار مردان و زنان، جوانان و نوجوانان، اقوام و گروه‌های مختلف با لباس‌های محلی، تشکل‌های سیاسی و اجتماعی، دانشجویان و دانشگاهیان، طلاب و حوزویان، مسئولین، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، و همراه داشتن پلاکارد‌ها و پارچه نوشته‌های مختلف در حمایت از انقلاب اسلامی، بیعت با امام (ره) و رهبری و شهدا، و محکومیت جنایات استکبار جهانی با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر ضد ولایت فقیه، از جلوه‌های این مراسم حماسی و دشمن شکن بود.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی همچنین با قرائت قطعنامه پایانی، ضمن محکوم کردن توطئه‌های شوم استکبار جهانی، برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی به عنوان ارزش پایدار و همیشگی جمهوری اسلامی ایران هم پیمان شدند.

این راهپیمایی در شهرکرد مرکز استان با حضور حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و اقبال عباسی استاندار و اقشار مردم و مسئولان، از میدان انقلاب به سمت چهارراه بازار برگزار و با تجمع در میدان امامزادگان دو خاتون (س) با سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایان یافت.

انتهای پیام/ز

حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار