فتاح گفت: همین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایستادگی آن‌ها پای آرمان‌ها، ضامن پیروزی انقلاب است.

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور مردم در جشن چهل سالگی انقلاب اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی بسیار با معناست و آن‌ها با اعتقاد و ایمان در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن هم برای مسئولان داخلی و هم برای خارج از کشور پیام دارد. پیام مردم از شرکت در این راهپیمایی به مسئولان این است که ما پشت انقلاب ایستاده‌ایم و شما هم در خط ما باشید و مسئولان باید از این حضور درس بگیرند و بدانند مردم پشتیبان انقلاب و رهبری هستند.

فتاح درباره پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن به خارج از کشور تصریح کرد: پیام حضور امروز مردم در این راهپیمایی به خارج از کشور این است که یاوه گویی‌های آنان هیچ اثری ندارد. با اینکه سختی‌هایی در زندگی مردم وجود دارد، اما آن‌ها پای آرمان‌های امام راحل ایستاده‌اند و حتما مردم پیروز این میدان هستند و باید مردم بدانند که کمر تحریم‌ها شکسته و پرچم انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در اهتزاز است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره آینده این انقلاب گفت: این انقلاب مردمی است و حضور مردم در راهپیمایی امسال پشتوانه انقلاب اسلامی است.

وی افزود: همین حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و ایستادگی آن‌ها پای آرمان‌ها، ضامن پیروزی انقلاب است.

فتاح تصریح کرد: مسئولان هم باید از همین خط پیروی کنند و از مردم جدا نشوند و مشکلات زندگی مردم مانند گرانی‌ها مایه خجالت مسئولان است و این حضور مردم نشان دهنده این است که مسئولان از مردم عقب هستند و آن‌ها امروز از حضور مردم انرژی می‌گیرند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: قطعا امروز ضد انقلاب، ترامپ و استکبار از این حضور مردم مأیوس شدند و درس خوبی می‌گیرند و ناامیدتر می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار