امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه ملت ایران در همه عرصه‌ها در اوج اقتدار هستند، گفت: مردم ایران با حضور بی نظیر خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نفرت ۴۰ سال گذشته از آمریکا را به نمایش گذاشتند.

ملت ایران در همه عرصه‌ها در اوج اقتدارند / دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتدار موشکی ما است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آیت الله سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران در راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع پرشور مردم همدان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال این است که به اقتدار موشکی ما ضربه بزند، اظهار داشت: دشمن باید بداند که هیچ کاری را در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران نمی‌تواند انجام دهد و هدفی پوچ و توخالی را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: اصل ولایت‌فقیه، نفرت از رژیم صهیونیستی و اقتدار موشکی سه محور وحدت در ایران بوده و موجب اقتدار کشور ماست و با وجود این سه شاخصه مهم دشمن کاری از پیش نمی‌تواند ببرد.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اوضاع حقارت بار دولت آمریکا، ابراز داشت: آمریکا سعی داشت عراق، افغانستان و سوریه را تحت سلطه بگیرد، اما نتوانست و در حال حاضر در شدید‌ترین وضعیت تحقیر قرار دارد.

آیت الله خاتمی با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان داشت: دشمن می‌خواهد رصد کند که آیا فشار‌های اقتصادی اثر خود را گذاشته یا خیر و رئیس جمهور آمریکا می‌گوید بی نظیرترین تحریم‌ها را بر ایران تحمیل کردیم و امید دارند نتیجه آن را ببینند که به یاری خداوند با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این توطئه خنثی شد.

وی خطاب به شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی تأکید کرد: دشمن می خواهد شما را ناامید کند و مدام در رسانه‌ها این هدف را دنبال میکند اما خوشبختانه امروز با این حضور پرشور و باشکوه همه تحلیل‌ها تغییر کرده است.

این مسئول اضافه کرد: خوابی که دشمن برای ملت ما دیده این بود که مدتی ما را درگیر مذاکره با  آمریکا کند و حالا نیز نوبت اروپا رسیده و این در حالی است که  آمریکا و اروپا هر دو سرو ته یک کرباس هستند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ویژگی‌های ممتاز استان همدان و وجود عالمان این دیار افزود: ملت ایران همواره پیروز میدان است و حضور گسترده امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر شکست آمریکا را رقم زد.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم به زودی نابودی و ذلت دولت استکباری و منحوس آمریکا را جشن بگیریم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با بیان اینکه مردم دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده اند، اذعان داشت: از این پس دیگر نوبت به مسئولان رسیده است تا بتوانند گره مشکلات مردم را باز کرده و به دنبال رفع دغدغه ها باشند.

انتهای پیام/ د

اقتدار ملت ایران در همه عرصه‌ها زبانزد است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.