بزرگترین جهاد شما حضور شما در این راهپیمایی ها است/ تعلق این انقلاب به همه ی آحاد ملتعضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بزرگترین جهاد حضور مردم در راهپیمایی ها است و  انقلاب متعلق به همه شماست و بدانید خداوند از دل های شما آگاه بوده و پاداش شما را می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عزت الله ضرغامی رئیس سابق رسانه ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع پرشور مردم سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمنان ما نمی دانند این انقلاب متعلق به مردم است و به همین دلیل انقلاب ایران تبدیل به انقلاب مصر نشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه فرق انقلاب ایران با انقلاب های دیگر مردمی بودن آن است، افزود: مردم ایران همیشه پاسدار خون شهدا بوده‌اند ، امروز قدرت ما بالاتر از آن است که کسی به کشور ما تعرض کند.

وی افزود: بدون تردید کلید حل مشکلات مردم بازگشت به ارزش های سال  ۵۷ و اتحاد و قطع امید از بیگانگان است.جمهوری اسلامی در حفظ صلح و بر هم زدن آشوب ها اقتدار دارد و بزرگترین جهاد حضور مردم در این راهپیمایی ها بوده است .

وی تصریح کرد: مقاومت هزینه دارد و شیرینی آن ایستادگی مقابل استکبار بوده و سازش، ذلت به همراه دارد.

ضرغامی با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم گفت: مشکلات اقتصادی به زودی حل می شود و نباید دستاوردهای های انقلاب اسلامی را کسی زیر سوال ببرد.

انتهای پیام / گ

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

www.yjc.ir/fa/news/6829117

حضور ضرغامی در سمنان

برچسب ها: مطبوعات ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار