سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ، انقلابی که امام راحل آن را به پیروزی رساندند را با همه سختی ها حفظ کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع راهپیمایان گرگانی افزود : من شهادت می دهم که ملت ایران از مردم سرزمین حجاز بالاترند چرا که عمل به فرامین امام و اسلام را در عمل اثبات کرد.

وی افزود : در سایه همین اتحاد و همدلی و پیروی از رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، توانستیم به درجات علمی بالایی برسیم و از ملتی که فقط می توانست گیوه و جاجیم ببافد به ملتی تبدیل شویم که موشک می سازد و  از نظر علمی در درجات بالایی قرار گرفته است.

سردار نقدی با اشاره به دستاورد‌های بی شمار انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته افزود: آزادی و مردم سالاری دینی مان در دنیا بی نظیر است و این افتخاری بس بزرگ است چرا که ما این دستاورد‌ها را با فشار‌های بی شمار دشمنان به دست آوردیم.

سردار نقدی همچنین به دستاوردهای مقاومت و ایستادگی ملت ما در برابر فشارهای دشمنان اشاره کرد و گفت : روزی بود که ملت ما در فقر و بی سوادی مطلق بود اما امروز رتبه های علمی دنیا در صنایع بزرگ و دانش هسته ای در دست ما و این افتخار بسیار بزرگی برای ماست.
 
وی ادامه داد : اکنون ایران نهمین کشور دارای مترو در دنیاست و  بزرگ ترین قدرت پزشکی منطقه هستیم و اینها چیزهایی نیست که به آسانی به دست آمده باشد بلکه برای به دست آوردن این موفقیت ها هزاران شهید و جانباز داده ایم و خون های زیادی برای تداوم انقلاب اسلامی ریخته شده است.
 
وی همچنین با تشریح وضع قبل و بعد از انقلاب اسلامی گفت : همه این موفقیت ها در شرایطی حاصل شد که در دوران قبل از انقلاب همه امکانات و ابزار مادی و معنوی آمریکا ، اروپا و منطقه در اختیار شاه بود و ملت ما پس از انقلاب سال ۵۷ تمام این موفقیت های فعلی را با دست خالی و فقط ایمان به خدا و رهبری شجاعانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب به دست آورد.
 
سردار نقدی همچنین در ادامه با اشاره به پیشرفت های معنوی کشورمان گفت : ایران اکنون امن ترین کشور منطقه است آن هم در شرایطی که همه دشمنان تلاش می کنند کشور را ناامن کنند و گروهک ها و جریان های تروریستی مختلفی را تشکیل دادند اما به لطف خدا و با هوشیاری ملت انقلابی همه این تلاش ها ناکام و بی اثر شد.
 
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین گفت : به حول و قوه الهی دشمنان اسلام و انقلاب خودشان در حال نابودی هستند و با مشکلات متعددی مواجه اند از جمله در آمریکا هم اکنون ۵۰ میلیون نفر با گرسنگی دست و پنجه نرم می کنند .

وی در پایان با اشاره به حضور بی نظیر ملت انقلابی در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی گفت : با وجود سختی‌های ۸ سال دفاع مقدس، تهاجم فرهنگی علیه کشور و فشار‌های اقتصادی بسیار زیاد و تحریم‌های ظالمانه‌ای که به ما وارد کردند، ملت انقلاب را حفظ کرد و به چهل سالگی رساند و امروز هم باز شما ملت غیور ایران سربلند هستید  چرا که با وجود همه سختی‌های اقتصادی کنونی جامعه امروز برای تو دهنی زدن به دشمنان مان به صحنه آمدید.
 
سردار نقدی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان ،با اشاره  به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز گفت: دشمن هر توطئه و یا مشکلی را به وجود آورد ، باز هم مردم پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی افزود: مسائل و زندگی مادی خیلی کوچتر از آن هستند که بخواهد مشکلی برای این انقلاب ایجاد کنند و این ملت الهام بخش را از شرکت در این مراسم باز دارد.

تمام ملت‌های دنیا به ملت ایران افتخار می‌کنند

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ما امروز پیشتاز آزادگان و آزادگی خواهان دنیاست و تمام دنیا به آن افتخار می‌کنند.

وی اضافه کرد:هیهات که مشکلات کوچکی مثل مسائل اقتصادی بتواند این ملت را به زانو درآورد.

خیلی از این جمعیت از ، حضور آن‌ها به نظر شما چقدر می‌تونه تاثیرداشته باشه

وی با اشاره به حضور جوانان دهه‌های ۷۰، ۸۰ در این مراسم گفت: این انقلاب مبتنی بر فطرت است و پیام محدود به یک نسل خاص را ندارد و برای تمام قرن‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: همانطور که نهضت امام حسین (ع) ۱۴۰۰ سال است که زنده نگه داشته شده، این انقلاب نیز در تمام نسل‌ها ادامه پیدا خواهد کرد.


انتهای پیام / ن / م/پ
برچسب ها: دهه فجر 97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.