عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ نشان دادند ذره‌ای از اراده و تصمیمشان کاسته نشده است.

 آیت الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ شهر اراک در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  با تبریک و تهنیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه ملت ایران و همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی ایران دارند، گفت: ملت ما امروز نشان دادند با همه سختی‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کردند ذره‌ای از اراده و تصمیم آنها کاسته نشده و همچنان تا پیروزی نهایی به راهی که انتخاب کرده اند ادامه خواهند داد.



مردم ۲۲ بهمن نشان دادند ذره‌ای از اراده و تصمیمشان کاسته نشده است

آیت الله حسینی بوشهری افزود: پیام این راهپیمایی، پیام امید و انگیزه بالا برای ادامه راه است، امروز که ما وارد دهه پنجم انقلاب اسلامی می‌شویم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷ شاهد این هستیم ملتی که ۴۰ سال در مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی سربلند ایستاده و خم به ابرو نیاورده، آمده اند تا با امام و خون شهیدان و رهبر فرزانه انقلاب بیعت مجدد کنند.

وی اضافه کرد: با همه سختی‌ها و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کردند ذره‌ای از اراده و تصمیم مان کاسته نشده و همچنان تا پیروزی نهایی به راهی که انتخاب کرده ایم ادامه خواهیم داد.

فریاد‌های بلند مردم نشان دهنده عمق وابستگی و دلبستگی به انقلاب اسلامی

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پایبند بودن مردم به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: امروز نه تنها در شهر اراک استان مرکزی شاهد حضور چشمگیر مردم هستیم بلکه در سراسر کشور این خروش انسانی و فریاد‌های بلند مردم نشان دهنده عمق وابستگی و دلبستگی مردم ما به انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: مردم امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب آمدند تا برای ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی تجدید دیدار و اعلام آمادگی کنند ،انشاء الله امیدواریم مردم ما در کنار مسئولان باشند و مسئولان در کنار مردم و قدر این ملت و سختی و مشکلاتی که پیش روی ملت است بدانند و برای اینکه ملت دلگرم‌تر باشد تا این مشکلات را از سر راه آنها بردارند.

آیت الله حسینی بوشهری بیان کرد: عشق دلدادگی به انقلاب اسلامی را مردم با تمام وجود نه تنها در شعار ابراز می‌کنند بلکه دل‌های مردم متوجه انقلاب، امام و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است و امروز علیرغم همه تهدید‌های  و توطئه‌های دشمن آمده اند تا با صدای بلند بگویند همچون چهل سال گذشته انقلاب، تهدید‌های شما تاثیری نداشته است.

مردم استوارتر و با تجربه بیشتر این راه را ادامه خواهند داد

وی تصریح کرد: ۴۰ سال است ملت ایران فریاد می‌زنند ما راهی که انتخاب کرده ایم دوست داریم ،انقلابمان را دوست داریم و امروز می‌گویند از این به بعد هم استوارتر، اما با تجربه بیشتر و دستاورد‌های درخشان‌تر در صحنه انقلاب این راه را ادامه خواهیم داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: کشور‌های غربی متاسفانه هم چشمانشان و هم گوشهایشان را بسته اند و خودشان را به خواب زده اند و هر رئیس‌جمهوری که در ایالات متحده آمریکا آمده تهدیداتی مطرح و حرف‌هایی زده که در پایان هم مجبور شدند در برابر اراده مردم ایران تسلیم شوند، اما بدانند ملت، شما دشمنان انقلاب را برنمی تابد.

انتهای پیام / ج

برای مشاهده عکس ها، فیلم ها، حاشیه ها و صحبت های مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن 97 تهران و سراسر کشور روی این لینک کلیک کنید.

www.yjc.ir/fa/news/6829117

برچسب ها: 22 بهمن 97 ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.