مردم پرشور آذربایجان شرقی با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می دهند که تا پای جان در راه حفظ نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهر‌ها و روستا‌های شهرستان‌های ۲۲ گانه آذربایجان شرقی، با حمل دست نوشته‌ها و سردادن شعار‌های انقلابی حرکت در مسیر‌های تعیین شده چهلمین جشن پیروزی انقلاب را آغاز کرده اند.

حضورپرشور مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

مردم غیور و تاریخ ساز شهر تبریز مرکز این استان هم از ۱۱ مسیر به سمت میدان نماز تبریز راهپیمایی کردند.

دوستداران انقلاب با حضور در این اجتماع و جشن بزرگ ملی بار دیگر وحدت و همدلی، عشق و علاقه و دلبستگی و وفاداری خود به آرمان‌های والای نظام را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور، در تبریز نیزبرگزارشد  و مردم غیور و ولایتمدار تبریز پرشورتر از سال‌های قبل حضور یافته و حماسه‌ای به یادماندنی خلق کردند.

حضورپرشور مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

مردم مسیر‌های ۹ گانه را راهپیمایی کرده و خود را به میدان نماز رسانند و با شعار "ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم" از جای جای این سرزمین کهن به گوش جهانیان رساندند.

میدان نماز تبریز مملو از راهپیمایانی بود که شعار "آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی" را بر اوج رسانده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی را به کوری چشم دشمنان در چهل سالگی انقلاب با قوت و قدرت برافراشند.

حضورپرشور مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

پیر و جوان، مرد و زن، همه و همه آمده‌اند، آمده‌اند تا خط بطلانی بر خیالات واهی دشمن زده و فریاد کنند: ایران اسلامی با قدرت‌تر از همیشه و با تمسک به ولایت فقیه پشتیبان آرمان‌های امام (ره) و انقلاب است.

حضورپرشور مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

آری، میدان نماز تبریز شاهد حماسه‌ای تاریخی و به یادماندنی است و به حق که مردم تبریز در ۲۲ بهمن امسال، تاریخی‌ترین راهپیمایی خود را به نمایش گذاشتند.

در گوشه‌ای از خیابان عروسک‌های نمادین سران استکبار به آتش کشیده شده و شعار "تحریم آمریکایی دیگر اثر ندارد، از عزم ملت ما دشمن خبر ندارد" به اوج می‌رسد.

حضورپرشور مردم آذربایجان شرقی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۷

گفتنی است، مراسم با عظمت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهر تبریز از ساعت ۱۰ صبح از مساجد، محلات و مسیر‌های اعلام شده شروع شد و مراسم جایگاه رأس ساعت ۱۱ پیش از ظهر در میدان نمازبود.

امیر سرلشگر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران این مراسم بود.

 انتهای پیام/ش

برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در آذربایجان شرقی

برچسب ها: دهه فجر97 ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.