امام جمعه سرپل ذهاب گفت:مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی از تهدید‌ها و تحریم‌های دشمنان این نظام الهی هیچ ترس و هراسی ندارند.

مردم بصیر ایران اسلامی از تهدیدها هیچ ترس و هراسی ندارندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب روز دوشنبه در تجمع بزرگ راهپیمایان ۲۲ بهمن در سرپل ذهاب گفت : جمهوری اسلامی امروز در اوج اقتدار وعزت قراردارد و توان موشکی ما در اوج بازدارندگی است و سبب شده که دشمن نتواند کوچکترین چشم داشتی به این آب و خاک داشته باشد.

وی گفت : امروز مردم ایران اسلامی با ولایتمداری و بصیرت خود کاری کردند که دشمن نتواند کوچکترین آسیبی به مملکت ما برساند و نیروهای مسلح ما دراوج آمادگی قراردارند و تمام تحرکات دشمن را رصد می کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه اقتدار و توان دفاعی و نظامی ما مانع رسیدن دشمن به اهداف شوم خود خواهد شد، ادامه داد: دشمن باید بداند که منافع آن ها در منطقه از برد موشک های ما در امان نیست.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: توان دفاعی ما امروز در حال دفاع کردن از ملت های همسایه قرار دارد، داعش که به زعم مسئولان آمریکایی متشکل از۱۳۰ کشور خارجی بود با تمام حمایت های غرب نتوانست چهره اسلام را خدشه دار کند و نتوانست مسلمانان را به جان هم بیندازد و این نشان دهنده اقتدار رهبری، مردم و نیروهای مسلح ایران اسلامی است.
وی گفت: دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن نظام برای مردم ایران بود و تمام اتاق فکرهای خود را به صف کرده بودند که به این هدف شوم برسند اما این حضور میلیونی مردم تیر خلاصی بر تمام توطئه های دشمن بود.

وی ادامه داد: در طول یکسال گذشته میلیاردها دلار از جیب حکام عرب هزینه شد تا مردم ایران نتوانند جشن۴۰ سالگی انقلاب را ببینند اما بصیرت و ولایتمداری مردم تمام این نقشه ها را نابود کرد و نگذاشت که دشمن به اهداف شوم خود برسد.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: پیام ملت بزرگ ایران اسلامی امروز برای دشمن این است که مشکلات و گرفتاری ها و تحریم ها و تهدیدها نمی تواند آنها را از بیعتی که با امام بستند و هرساله آن را با رهبر انقلاب تجدید می کنند، برگرداند.

وی ادامه داد: کشور نیازمند مدیریت جهادی و انقلابی است و راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور اجرای اقتصاد مقاومتی است.

اقتدار نظام اسلامی برگرفته از پایداری است

فرماندار کنگاور گفت : اقتدار نظام اسلامی برگرفته از پایداری و مقاومت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است.

خیراله خزایی در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرستان کنگاور به حضور پرشکوه مردم در این روز اشاره کرد و گفت: مردم ایران اسلامی امروز با حضور گسترده خود و با شور و نشاط دینی و غیرت و مردانگی انقلابی، صف بندی استکبار غرب، صهیونیست جنایتکار و نظام سلطه را بر هم ریختند و ولایت مداری و ولایت عهدی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

به گفته وی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن مولفه قدرت نظام برای برخورد با جریان های استکباری و انحرافی علیه نظام مقدس اسلامی به شمار می‌آید.

خزایی این حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف سیاسی را از دستاوردهای انقلاب برشمرد و یادآور شد: مسئولان قدردان این همه اقتدار و شور و شعف مردم ایران اسلامی هستند.

وی در پایان تاکید کرد: اکنون که در طلیعه چهل و یکمین بهار پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم باید با عزمی پولادین و گام‌های استوار مسیر پیشرفت و ترقی و تولید علم را با قدرت مظاعف بپیماییم.

حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه کنگاور نیز در این مراسم گفت: امروز این همه مردم پاسدار و بسیجی شدند تا بگویند اگر استکبار پررویی کند و یک موشک به ما شلیک شود ما قادر خواهیم بود که فقط در یک ساعت ۶۰ هزار موشک را بر سر اسرائیل بریزیم .

دشمنان می‌خواهند ملت ایران را نسبت به گذشته پشیمان و به آینده نگران کنند

نماینده ویژه استاندار کرمانشاه در مناطق زلزله زده گفت : دشمنان می‌خواهند ملت ایران را نسبت به گذشته پشیمان و به آینده نگران کنند، اما ما به گذشته و به مبارزات خستگی ناپذیر و آزادیخواهانه خود افتخار کرده و آن‌ها را گنجینه‌های عزت خود می‌دانیم.

 کرم محمدی روز دوشنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ثلاث باباجانی گفت: ما امروز آمده ایم با پیامی به دشمنان بگوییم ۴۰ سال است با این ملت مانده ایم و مردم ایران با اقتدار و عظمت سالگرد انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و بار دیگر وحدت و ولایتمداری خود را به دنیا ثابت کردند.

وی اظهار داشت: ما امروز آمده ایم به دشمنان این مملکت و ملت بگوییم ۴۰ سال است عیله انقلاب توطئه کرده و با ذات ناجوانمردی و ریشه ملت ایران را نشانه رفته اید، اما مرد‌م ایرا‌ن با اتکال به قدرت لایزال الهی، اتحاد و همبستگی ملی و اطاعت از امام و مقام معظم رهبری توطئه‌های شما را خنثی کرده، خواب‌های شیطانی تان را پریشان و تحقق اهداف پلیدتان را ناکام گذاشته است.

نماینده وِیزه استاندار کرمانشاه در مناطق زلزله زده گفت: ۴۰ سال است ملت ایران در زیرشدیدترین، پرحجم‌ترین و مخرب‌ترین بمباران‌های تبلیغات و روانی دشمنان قرار دارند.

محمدی تصریح کرد: ما برخلاف تبلیغات شیطنت آمیز دشمان قسم خورده خویش، به آینده‌ای روشن و همراه با توسعه متوازن و همراه با اقتدار ملی خوش بین هستیم.

وی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و این حضور حماسی توام با شور و شعور و دوراندیشی، تجدید پیمانی محکم با ارزش‌های انقلابی است که با تقدیم هزاران شهید و جانباز محقق شده است.

محمدی گفت: سیل خروشان راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه در جای جای این سرزمین پهناور با وجود مشکلات اقتصادی و حتی انتقاد‌ها و دل خوری‌های احتمالی از عملکرد بخش‌هایی از قوای سه گانه، آمده اند تا بگویند پای انقلاب اسلامی خود ایستاده اند، آمده اند تا بگویند ما مردان و زنان روز‌های سخت هستیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: حضور ده‌ها میلیونی مردم بیانگر آن است که مردم آمده اند تا بگویند جناح بندی‌های حزبی و بگو مگو‌های سیاسی انتقاد‌های وارده برخی از امور، هرگز دلایلی برای تشتت و اختلاف نیست.

وی اضافه کرد: یکی از پیام‌های روشن راهپیمایی امروز به سراسر جهان این است که هیچ جناح، گروه و دسته اعم از اصول گرا، اصلاح طلب و مستقل هیچ قوم و قبیله و پیروان هیچ دین و مذهب که دل در گرو ایران آباد و مستقل دارد برای ابرقدرت‌ها و نوکرانشان فرش قرمز پهن نمی‌کنند .

انتهای پیام/د

اقتدار نظام اسلامی برگرفته از پایداری و مقاومت مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.