اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با صدور پیامی از شهروندان این کلانشهر برای حضور هرچه باشکوهتر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

پیام اعضای شورای شیراز برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، دهه فجر را آیینه تمام نمای وحدت مردم ایران دانسته و بر اهمیت حضوری یکپارچه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تاکید کردند.

در این پیام آمده است؛

"بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ

دهه فجر انقلاب اسلامی آیینه تمام نمای وحدت و یکپارچگی مردم ایران است و بزرگداشت این دهه، بهانه‌ای برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب مردم ایران است.

رهبری امام راحل (ره) و همراهی آحاد مردم رمز پیروزی انقلاب اسلامی در برابر قدرت زر و زور پهلوی بود و پس از ۴۰ سال همچنان رهبری و وحدت حول محور قانون اساسی عوامل مهم همبستگی اجتماعی مردم بزرگ ایران اسلامی است.

یوم الله ۲۲ بهمن روز وحدت ملی و مصداق بارز یکپارچگی مردم ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی است.

رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و همه شهدای گرانقدر در روز ۲۲ بهمن و در آستانه آغاز دهه پنجم این انقلاب عظیم همراه با دیگر اقشار مردم در مراسم راهپیمایی شرکت کرده و همه شهروندان را به حضور گسترده در این مراسم دعوت میکنند.
انتهای پیام/م

دعوت از مردم فارس برای حضورپرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

برچسب ها: شورای شهر ، 22 بهمن 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار