گلبانگ "الله اکبر" در شب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر ایران اسلامی، در استان کرمان نیز طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ساعت ۲۱ یکشنبه شب، میلیون‎ها ایرانی، بر‌اساس آیین هرساله شان، از روی بام خانه‎ها و حضور در خیابان‎ها نوای الله اکبر را سردادند.

مردم استان کرمان نیز، همراه با ملت غیور ایران اسلامی همزمان گلبانگ الله اکبر را سر دادند تا همدلی، همراهی و وحدت خود را به نمایش بگذارند و در شب چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشت محکمی بر دهان استکبار و بدخواهان ایران اسلامی بزنند.

امشب تمام ایران اسلامی سراسر غرور بود و شادی، مردم در آستانه‌ی طلیعه ورود به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با یاد تکبیر‌های بهمن ۵۷، نوای روحانی و دل انگیز گلبانگ "الله اکبر" را راس ساعت ۲۱ امشب در آسمان کشورمان طنین انداز کردند و همزمان با آن نیز آسمان مراکز استان‌ها نورباران و نورافشانی شد.

‌در کرمان، همراه با گلبانگ الله اکبر مردم، شهر غرق در نور و شادی شد و بدین ترتیب همه به استقبال روز سرنوشت ساز ۲۲ بهمن رفتند.

و فردا مردم سراسر استان کرمان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همانند گذشته با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر با آرمان‎های انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

انتهای پیام/ب

طنین فریاد الله اکبر در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.